۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 19778
  • 13 مهر 1395 - 11:37
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری:به دنبال برون سپاری کردن برنامه های هیات استان هستیم

لشکری:به دنبال برون سپاری کردن برنامه های هیات استان هستیم

  جلسه معارفه محمد هاشمی مسئول جدید هیات تکواندو شهرستان قدس،با حضور مسعود لشکری دبیر هیات استان تهران در محل اداره کل ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛طی حکمی از سوی علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران،”محمد هاشمی ” به عنوان مسئول جدید هیات […]

 

جلسه معارفه محمد هاشمی مسئول جدید هیات تکواندو شهرستان قدس،با حضور مسعود لشکری دبیر هیات استان تهران در محل اداره کل ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛طی حکمی از سوی علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران،”محمد هاشمی ” به عنوان مسئول جدید هیات تکواندو شهرستان قدس منصوب گردید.

جلسه معارفه مسئول جدید هیات تکواندو شهر قدس،با حضور مسعود لشکری دبیر هیات استان تهران،مهرداد صادقی راد رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس،زهرا زمانی نایب رییس بانوان هیات تکواندو این شهرستان،نورالله خاوری،تعدادی از پیشکسوتان،مربیان و داوران این شهرستان روز گذشته (دوشنبه ۱۲ مهر ماه)در محل دفتر اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد .

در ابتدای این جلسه مسعودلشکری دبیر هیات استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقای محمد زاده مسئول پیشین این شهرستان و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین در ادامه بیان داشت:هیات استان تهران سه اصل عدالت محوری،اخلاق مداری و برنامه محوری در راس امور خود قرار داده و همواره درتمامی جلسات به این سه اصل اشاره میکنیم تا مسئولین حوزه و شهرستان های تابعه استان نیز این سه اصل را الگوی خود قرار دهند چراکه معتقدیم به طور حتم بارعایت این سه اصل به رشد و شکوفایی خواهیم رسید.

لشکری در ادامه بیان داشت:هیات های تابعه ما می توانند با داشتن ارتباط مناسب با شهرداری ها و فرمانداریهای مربوطه ،در انجام فعالیتهای خودشان در سطح شهرستان کمک بگیرند و با استفاده از امکانات و پتانسیل های موجود در اجرایی برنامه های هیات استان ما را یاری نمایند،در نظر داریم برگزاری برنامه ها و رویدادهای همچون لیگ،مسابقات و آزمون را به حوزه و شهرستان های تابعه خود بسپاریم چراکه حوزه و شهرستانها بازوان اجرایی ما خواهند بود و می بایست با برون سپاری کردن برنامه ها هیات،از پتانسیل هیات های خود نیز استفاده  کنیم .

دبیر هیات تکواندو استان تهران ضمن آرزوی موفقیت برای آقای هاشمی به عنوان مسئول شهرستان قدس گفت:یکی از هنرهای مدیریت استفاده تمامی افراد در کنارهم است تا بتوانند از پتانسیل وتوانمندی های در سطح مطلوب استفاده نماید،امیدورام آقای هاشمی با کمک تمامی دوستان و راهنمایی پیشکسوتان که الگویی همه ما هستند در تمامی مراحل،برای ارتقاء و رشد این رشته المپیکی در سطح شهرستان قدس گام بردارد وشاهد موفقیت ایشان در این شهرستان باشیم ،هیات استان نیز برای رشد و توسعه این رشته در سطح شهرستان هرگونه کمک و مساعدتی را خواهد داشت.

مهرداد صادقی راد رییس اداره تربیت و بدنی شهرستان قدس نیز ضمن خیر مقدم به دبیر هیات استان و همراهان،از زحمات آقای محمد زاده پودینه تشکر نمود و برای اقای هاشمی آرزوی موفقیت کرد و از ایشان خواست که با  توجه به پتانسیل های موجود در سطح شهر قدس باکمک همه عزیزان در ارتقائ این رشته المپیکی قدم بردارد.

گفتنی است در پایان این جلسه معارفه ،پیشکسوتان ومربیان حاضر در این جلسه،موارد و نواقص موجود در شهرستان قدس را با دبیر هیات استان مطرح نمودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram