۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 18898
  • 31 مرداد 1395 - 18:33
  • 250 بازدید
  • ارسال توسط :
شیر دختران نونهال پایتخت با اقتدار کاپ قهرمانی ایران را بالای سربردند

شیر دختران نونهال پایتخت با اقتدار کاپ قهرمانی ایران را بالای سربردند

  پرونده بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی نونهالان کشور،در حالی عصر امروز بسته شده که شیر دختران پایتخت توانستندبا اقتدار  کاپ قهرمانی ایران را بالای سر ببرند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان در گروه دختران از روز گذشته (شنبه) به مدت دو روز […]

 

پرونده بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی نونهالان کشور،در حالی عصر امروز بسته شده که شیر دختران پایتخت توانستندبا اقتدار  کاپ قهرمانی ایران را بالای سر ببرند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان در گروه دختران از روز گذشته (شنبه) به مدت دو روز با حضور ۲۵۸ تکواندوکار در قالب ۳۰ تیم و از ۲۹ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد  در سالن تختی و به میزبانی شهرستان خرم آباد برگزار شد .

در پایان این رقابتها،تیم منتخب استان تهران توانست با کسب دو نشان طلا از سوی زهرا علیزاده(وزن سوم )،ایدا بهزاد(وزن هشتم)سه نقره اناهیتا توکلی(وزن دهم )،فاطمه رضایی پور(وزن نهم)ومهسا علیزاده(وزن چهارم) وسه برنز مهدیس مرادپور(وزن پنجم )،ایدا اقدسی(وزن ششم)و مهشاداحوطی(وزن دوم) و کسب۷۰ امتیاز با اقتدار و شایستگی در جایگاه نخست ایران بایستد.

لازم به ذکر است البرز با ۲طلا،یک برنز و ۳برنز و ۵۴ امتیاز نایب قهرمان شد و مازندران با ۲طلا،یک نقره و ۳ برنز  و ۵۴ امتیاز تفاضل ۵ عنوان سومی را کسب کرد.

گفتنی است تیم تکواندو نونهالان استان تهران  با هدایت زهرا شهریاری در جایگاه سرمربی،مریم صفاری و فهمیه ابراهمی مربیان و زهرا شهباز نژاد سرپرست در این دوره از رقابتها حضور داشتند.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram