۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 15716
  • 15 اردیبهشت 1395 - 10:45
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری؛هدف‌گذاری برنامه‌های تکواندوی استان تهران در ۶ محور

لشکری؛هدف‌گذاری برنامه‌های تکواندوی استان تهران در ۶ محور

دبیر هیأت تکواندوی استان تهران از هدف‌گذاری برنامه‌های تکواندوی استان تهران در ۶ محور خبر داد و همه شهرستان‌های این استان را به رعایت این هدف‌گذاری‌ها ملزم کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران،مسعود لشکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص برنامه‌های هیأت تکواندوی استان تهران در سال جاری […]

۷۰

دبیر هیأت تکواندوی استان تهران از هدف‌گذاری برنامه‌های تکواندوی استان تهران در ۶ محور خبر داد و همه شهرستان‌های این استان را به رعایت این هدف‌گذاری‌ها ملزم کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران،مسعود لشکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص برنامه‌های هیأت تکواندوی استان تهران در سال جاری اظهار داشت: بعد از انتخاب رئیس جدید هیأت تکواندوی استان تهران، نخستین هدفی که در کارها مدنظر قرار گرفت، برنامه‌محوری در هیأت تکواندوی استان بود.

وی افزود: از ابتدای سال ۹۵ تمام برنامه‌های خود را در ۶ محور هدف‌گذاری کردیم و تمام کمیته‌ها و شهرستان‌ها مجاب شدند تا در مسیر برنامه‌های تدوین‌شده حرکت کنند.

دبیر هیأت تکواندوی استان تهران ادامه داد: زیرساخت‌های این رشته، مسابقات، فعالیت‌های کمیته‌ها، مسابقات برون‌مرزی و… بر اساس برنامه‌هایی بوده که از قبل پیش‌بینی‌شده و به‌عنوان یک برنامه عملیاتی برای استان به مرحله اجرا درآمده است.

لشکری افزود: امیدواریم در سال جاری بر اساس برنامه‌هایی که داریم، حرکت کنیم و بتوانیم استان تهران را با این جمعیت و ظرفیت بالا پیش ببریم و حرف اول را در کشور بزنیم.

لشکری تصریح کرد: در این زمینه، حمایت از شهرستان‌ها نیز در اولویت کاری هیأت تکواندوی استان تهران قرار دارد که نخستین شهرستان در استان تهران به لحاظ ضرورت برای توسعه و حمایت به دلیل رشد جمعیت و حضور استعدادهای زیاد، شهرستان پردیس است.

وی اضافه کرد: پردیس را در گذشته مانند دیگر شهرستان‌ها می‌دیدیم؛ اما با توجه به گزارش‌ها و پیش‌بینی‌هایی که اعلام‌شده، متوجه شدیم پردیس گنجایش و ظرفیت بسیار بالایی دارد و جوانان مستعد زیادی در این حوزه حضور دارند.

دبیر هیأت تکواندوی استان تهران افزود: هیأت تکواندوی این استان هم هر کمکی که بتواند برای رشد این رشته انجام خواهد داد تا بتوانیم نقش اصلی تکواندو را در شهرستان پردیس ایفا کنیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram