۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
تلاش نمایندگان استان برای کسب جام بیستم لیگ برتر/کن با اختلاف کم دوم شد

تلاش نمایندگان استان برای کسب جام بیستم لیگ برتر/کن با اختلاف کم دوم شد

با برگزاری شش دیدار معوقه از هفته های اول تا سوم، تیم لوازم خانگی کن با اختلاف بسیار اندک در رتبه دوم جدول رده بندی جای گرفت و دانشگاه آزاد اسلامی سوم شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ، دیدارهای معوقه هفته اول تا سوم از مرحله پایانی بیستمین دوره مسابقات لیگ […]

با برگزاری شش دیدار معوقه از هفته های اول تا سوم، تیم لوازم خانگی کن با اختلاف بسیار اندک در رتبه دوم جدول رده بندی جای گرفت و دانشگاه آزاد اسلامی سوم شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ، دیدارهای معوقه هفته اول تا سوم از مرحله پایانی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو “جام خلیج فارس” یادواره شهید تکواندوکار مدافع حرم محسن حججی، روز گذشته دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور ۶ تیم در خانه تکواندو برگزار شد.

در پایان  هفته سوم از مرحله نهایی  این رقابتها ؛ تیم باشگاه لوازم خانگی کن با یک برد و دو تساوی با ۵ امتیاز و تفاضل برابر با باشگاه مس سونگون ورزقان ، به دلیل امتیاز فنی کمتر در مکان دوم ایستاد. باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی با ۵ امتیاز و تفاضل ۴ در جایگاه سوم قرار گرفت .
همچنین دیگر نماینده های تهرانی حاضر در این رقابتها باشگاه های شهرداری ورامین و پاس به ترتیب در رتبه پنجم و ششم جای گرفتند .
بدین ترتیب تکلیف قهرمانی این رقابتها به هفته پایانی کشیده شد که باشگاه های لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی شانس کسب سکوی قهرمانی را دارند تا برای هفدهمین بار یک تیم از استان تهران عنوان قهرمان لیگ برتر تکواندو را از آن خود کند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram