۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر
پومسه روهای تهرانی حریفان خود را شناختند
در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی؛ آسیا؛

پومسه روهای تهرانی حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با حضور نمایندگان کشورهای شرکت کننده ، برگزار شد. به گزارش هیات تکواندو استان تهران ؛مراسم قرعه کشی هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با  حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده در محل برگزاری رقابتها برگزار شد و پومسه روهای تهرانی حریفان خود را شناختند این […]

مراسم قرعه کشی هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با حضور نمایندگان کشورهای شرکت کننده ، برگزار شد.

به گزارش هیات تکواندو استان تهران ؛مراسم قرعه کشی هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با  حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده در محل برگزاری رقابتها برگزار شد و پومسه روهای تهرانی حریفان خود را شناختند

این رقابتها از فردا پنجشنبه ۲ تیر ماه به صورت رسمی آغاز و نمایندگان شایسته تهرانی برای کسب مدال به روی شیابچانگ می روند.

بر این اساس  در بخش تیمی ۲ نفره استاندارد و در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال امیر رضا مهربان  نماینده استان تهران در کنار مهسا صادقی در مرحله یک چهارم نهایی با نمایندگان پاکستان مواجه می شوند و در صورت پیروزی به دیدار برنده ویتنام یا مغولستان می روند.

نادر خدامرادی در رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال در مرحله نیمه نهایی با سید رستم اکبری حریفی از کشور افغانستان مواجه می شود. در سمت دیگر جدول نمایندگان هنگ کنک ، کره جنوبی و چین تایپه حضور دارند .

در بخش تیمی ۳ نفره آقایان در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال امیررضا مهربان و علی سهرابی نمایندگان استان تهران در کنار یاسین زندی با پومسه روهای چین تایپه مسابقه دارند و در صورت برتری با نمایندگان کشور کره جنوبی میزبان این رقابت ها دیدار خواهند کرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram