۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پانی پاک و کایوموا دو حریف مهم ناهید در میدان آسیایی
در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا؛

پانی پاک و کایوموا دو حریف مهم ناهید در میدان آسیایی

یکی از پرافتخارترین تکواندوکاران دختر ایرانی در چهارمین حضور خود در اندیشه شکستن طلسم کسب مدال طلای اسیاست. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور ۲۲۹ هوگوپوش از ۳۴ کشور به مدت ۴ روز به میزبانی کره جنوبی در سالن (( هوبان […]

یکی از پرافتخارترین تکواندوکاران دختر ایرانی در چهارمین حضور خود در اندیشه شکستن طلسم کسب مدال طلای اسیاست.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور ۲۲۹ هوگوپوش از ۳۴ کشور به مدت ۴ روز به میزبانی کره جنوبی در سالن (( هوبان )) شهر ((چنچئون )) برگزار خواهد شد .

در روز نخست این رقابت ها فردا جمعه سوم تیرماه  قهرمان شایسته تهرانی به روی شیاپچانگ خواهد رفت که در این گزارش به بررسی وزن ۵۳- کیلوگرم خواهیم پرداخت . ناهید کیانی که یکی از چهار دختر ایرانی تاریخ تکواندو در المپیک و پرمدال ترین تکواندوکار دختر ایران در آسیاست در دور نخست با قرعه استراحت روبه رو شده است. قهرمان با اخلاق تهرانی که در ۳ دوره اخیر تکواندو قهرمانی آسیا ( ویتنام ، فیلیپین و لبنان ) حاضر بوده و موفق شده یک نقره و دو برنز در این رقابت ها کسب کند در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه فیلیپین و ویتنام می رود که کیانی ۲ بار سابقه شکست دادن مبارز فیلیپینی را در کارنامه دارد.

اما می توان از پانی پاک تکواندوکار ۲۵ ساله تایلندی دارنده دو طلا و یک برنز المپیک که ۲ بار موفق به شکست دادن کیانی شده و کاروس کایوموا ازبکستانی از مهمترین رقبای ناهید نام برد . نمایندگان کشورهای قرقیزستان ، عربستان ، قزاقستان ، لبنان ، تاجیکستان ، اندونزی ، چین تایپه و سوریه نیز در این وزن حضور دارند . بااین وجود ، عملکرد ناهید کیانی در مبارزات حساس و تعیین کننده نظیر نمایش دلچسب در اردن برابر فاناپاهارنسوجین دارنده طلای ۲۰۱۹ جهان ، نشان می دهد که می توان به توانایی های این دختر قهرمان اعتماد کرد . ناهیدکیانی که در ۶۶ درصد رقابت های بین المللی که حضور داشته پیروز میدان بوده و حالا با تجربه میدان های بزرگ همچون المپیک در اندیشه کسب مدال طلای آسیا است .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram