۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

حضور پیشکسوتان تکواندو در آستانه مقدس ابن بابویه
به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)،

حضور پیشکسوتان تکواندو در آستانه مقدس ابن بابویه

حمید کولجی گفت : به مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا ،پیشکسوتان تکواندو به زیارت آستانه مقدس ابن بابویه می روند. حمید کولجی مسئول کمیته پیشکسوتان استان تهران با بیان مطلب فوق در ادامه گفت: در راستای ایجاد برنامه های فرهنگی و نشاط در میان جامعه پیشکسوتان تکواندو ،بر اساس برنامه […]

حمید کولجی گفت : به مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا ،پیشکسوتان تکواندو به زیارت آستانه مقدس ابن بابویه می روند.

حمید کولجی مسئول کمیته پیشکسوتان استان تهران با بیان مطلب فوق در ادامه گفت: در راستای ایجاد برنامه های فرهنگی و نشاط در میان جامعه پیشکسوتان تکواندو ،بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده جمعه ۱۰ تیرماه به زیارت آستانه مقدس ابن بابویه خواهیم رفت‌.

وی افزود: همچنین حضور بر سرمزار شهید تکواندوکار وحید زمانی نیا،جهان پهلوان تختی و مرحوم رجبعلی خیاط از دیگر. برنامه های ما در این روز خواهد بود.
کولجی در پایان ضمن دعوت از کلیه پیشکسوتان استان جهت حضور در این برنامه فرهنگی گفت: با هماهنگی های انجام شده با هیات تکواندو استان تهران وسیله ایاب و ذهاب جهت اعزام به آستانه مقدس ابن بابویه فراهم شده و کلیه پیشکسوتان می توانند با حضور در خانه تکواندو پایتخت ساعت ۷۰۳۰صبح در این برنامه فرهنگی شرکت نمایند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram