۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جوانترین عضو تیم ملی به دنبال خوشرنگ ترین مدال قاره کهن
رقبای نعمت زاده مشخص شد،

جوانترین عضو تیم ملی به دنبال خوشرنگ ترین مدال قاره کهن

مبینا نعمت زاده نماینده شایسته استان تهران در وزن دوم در رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف رقبای خود خواهد رفت . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور ۲۲۹ هوگوپوش از ۳۴ کشور از امروز جمعه به میزبانی کره جنوبی در […]

مبینا نعمت زاده نماینده شایسته استان تهران در وزن دوم در رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف رقبای خود خواهد رفت .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور ۲۲۹ هوگوپوش از ۳۴ کشور از امروز جمعه به میزبانی کره جنوبی در سالن (( هوبان )) شهر ((چنچئون )) در حال برگزاریست .
در این وزن ۱۵ هوگوپوش شرکت کردند و نعمت زاده که دوبار طعم شیرین کسب مدال طلای آسیا در رده سنی نونهالان را چشیده است امیدوار است با تکیه بر نیروی جوانی و انگیزه بالا روزهای رویایی خود را با مدال طلای آسیا در رده سنی بزرگسالان تکمیل کند .
هوگوپوش خوش آتیه تهرانی فردا ابتدا با “دسوسا فرناندز ” از تیمور شرقی مبارزه خواهد کرد که بر روی کاغذ نباید دیدار سختی برای او باشد و در صورت برتری در دیدار نخست با برنده مبارزه تایلند و ازبکستان دیدار خواهد کرد .
اما می توان سخت ترین مبارزه مبینا را در نیمه نهایی و احتمالا مقابل “کانگ” کره ای دید و به نوعی این رقابت می تواند حکم فینال این وزن را داشته باشد .
مبارز ۲۲ ساله کره ای ۱۰ مدال مختلف گرنداسلم و تورنمنت ها را در کارنامه دارد و در ۲۸ رقابت بین المللی خود در ۱۹ مبارزه به پیروزی رسیده است و سابقه رقابت با ناهید کیانی و مریم ملکوتی خواه از کشورمان را در کارنامه دارد .
نکته ای که ما را به وزن دوم با اخلاق تیم ملی امیدوار می کند این است که او تاکنون در ۹۲ درصد رقابت های بین المللی به پیروزی رسیده است و در سه دیداری که تاکنون با نمایندگان کشور کره جنوبی برگزار کرده است سه پیروزی به دست آورده و هیچ گاه مقابل کره ای ها بازنده میدان نبوده است .
در صورت حضور نعمت زاده در فینال از سمت دیگر جدول یکی از نمایندگان ویتنام ، تاحیکستان ، چین ،قزاقستان ،پاکستان و یا چین تایپه رقیی او خواهند بود .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram