۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 44371
  • 02 شهریور 1398 - 15:35
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
دانشگاه آزاد قهرمان جهان شد / هوگوپوشان شایسته پایتخت در سکوی نخست جهانی
مسابقات جام جهانی 2019 ـ چین؛

دانشگاه آزاد قهرمان جهان شد / هوگوپوشان شایسته پایتخت در سکوی نخست جهانی

تیم دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده ایران در رقابت های جام جهانی چین، به عنوان ارزشمند قهرمانی رسید . به گزارش روابط عمومی هیأت تکواندو استان تهران؛ در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ که از دیروز اول شهریور ماه، در ووشی چین آغاز شده است تیم دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان نماینده ایران، در این رقابت […]

تیم دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده ایران در رقابت های جام جهانی چین، به عنوان ارزشمند قهرمانی رسید .
به گزارش روابط عمومی هیأت تکواندو استان تهران؛ در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ که از دیروز اول شهریور ماه، در ووشی چین آغاز شده است تیم دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان نماینده ایران، در این رقابت ها حضور یافته، در رقابت های تیمی مردان با پیروزی بر حریفان بر سکوی نخست جهان ایستاد.
حسین لطفی و سینا بهرامی هوگوپوشان شایسته پایتخت عضو تیم دانشگاه آزاد هستند که همراه این تیم به عنوان ارزشمند قهرمانی دست یافتند .
نماینده کشورمان در نخستین گام توانست قزاقستان را با نتیجه ۴۸ بر ۳۳ از پیش رو بردارد و در گام بعدی به مصاف نماینده میزبان رفت و با برتری ۶۶ بر ۵۳ به فینال راه یافت .
هوگوپوشان شایسته ایران در فینال مقابل کره جنوبی قرار گرفتند و با برتری ۷۱ بر۶۶ مقابل حریف دیرینه موفق به تصاحب سکوی نخست جهان شدند .
مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹، از جمعه یکم شهریور اه با حضور ۹۷ تکواندوکار از ده کشور در ووشی چین آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت .
تیم های روسیه و چین مشترکا عنوان سومی را کسب کردند.
حسین لطفی، امیرمحمد بخشی، سینا بهرامی، عرفان ناظمی و سعید رجبی هوگوپوشان شایسته تیم دانشگاه آزاد اسلامی را تشکیل می دهند و هدایت تیم دانشگاه آزاد را سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده و علی رضایی به عنوان مربی بر عهده دارند .
یادآور می شود این رقابت‌ها دارای گرید ۸ است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸/۸۰ امتیاز تعلق می‌گیرد؛ همچنین جوایز نقدی مسابقات شامل ۲۰ هزار دلار برای تیم قهرمان ، ۱۰ هزار دلار برای نایب قهرمان و ۵ هزار دلار برای تیم سوم است .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram