۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 44663
  • 09 شهریور 1398 - 13:52
  • 563 بازدید
  • ارسال توسط :
حسینی : سطح مسابقات حتی از لیگ کشور بالاتر بود / هیأت تهران پشتوانه های خوبی برای تیم های ملی دارد

حسینی : سطح مسابقات حتی از لیگ کشور بالاتر بود / هیأت تهران پشتوانه های خوبی برای تیم های ملی دارد

ایرج حسینی سرمربی تیم منتظران مهدی (عج) که در ششمین دوره رقابت های تکواندو، لیگ برتر خردسالان در بخش پسران، تحت عنوان جام شکوفه ها، به همراه تیمش به عنوان سومی رسید، در گفت و گو با روابط عمومی هیأت تکواندو استان تهران؛ بیان داشت : سطح مسابقات خردسالان امسال انصافآ بسیار عالی و بالا […]

ایرج حسینی سرمربی تیم منتظران مهدی (عج) که در ششمین دوره رقابت های تکواندو، لیگ برتر خردسالان در بخش پسران، تحت عنوان جام شکوفه ها، به همراه تیمش به عنوان سومی رسید، در گفت و گو با روابط عمومی هیأت تکواندو استان تهران؛ بیان داشت :

سطح مسابقات خردسالان امسال انصافآ بسیار عالی و بالا بود و حتی می توانم بگویم در برخی مرحله ها از تیم های لیگ کشور که در فدراسیون بالاتر بود و خدا را شاکریم که توانستیم از این رقابت سخت و نفس گیر خودمان را به سکو برسانیم .

وی ادامه داد : تیم منتظران مهدی (عج) را سال ۸۱ به ثبت رسانده ایم و مسابقات را از هیت استان تهران  شروع کردیم و شکر خدا در حال حاضر توانستیم روی سکو برویم و خدا را شاکریم که توانستیم با نام مبارک آقا امام زمان (عج)امسال هم به روی سکوی مسابقات برویم و با توجه به اینکه این تیم مزین است به نام آقا امام زمان (عج) تلاش بسیاری می شود که به لحاظ فرهنگی این تیم ، از لحاظ اخلاقی مراعات شئونات اسلامی و اخلاقی را داشته باشد .

حسینی تصریح کرد : با توجه به مدیریت خوب مسولین هیأت، مسابقات لیگ منظم و خوب برگزار می شود و سطح فنی بچه ها روز به روز بالا می رود و ان شالله این روند ادامه پیدا کند تا در سالهای آینده پشتوانه های خوبی برای اردوهای تیم ملی از هیأت استان تهران داشته باشیم .

وی افزود : با توجه به اینکه لیگ رفت و برگشتی شروع می شود و مسابقات بیشتری  به بچه ها می رسد طبیعتآ به لحاظ بار فنی و تاکتیک و تکنیک بچه ها رشد قابل قبولی را از ابتدای لیگ تا پایان لیگ داشته اند.

سرمربی تیم سوم لیگ خردسالان بیان داشت : از همه عزیزان ، داوران، کادر برگزاری که کمک کردند تا این لیگ شکل بگیرد و بچه ها از لحاظ تکنیکی به جایگاه قابل قبولی برسند، کمال قدردانی را دارم.

وی خاطرنشان کرد : خانواده ها زحمت بسیاری در این سطح و گروه سنی می کشند، از انتخابی درون باشگاهی که تیم برگزار می کند تا وزن کشی ها که خودشان بچه ها را می برند و می آورند و با توجه به اینکه در این رده سنی اسپانسر نیست ، باید کار این خانواده ها را ارزش قائل شد و حمایت کرد .
این عزیزان پشتوانه های هیأت تکواندو استان تهران هستند امیدورام که به این امر بیشتر توجه شود تا تکواندو استان تهران روز به روز درخشش بهتر و بهتر داشته باشد .

حسینی از برنامه ریزی برای آینده گفت و اظهار داشت : با توجه به هدفی که ما مد نظرمان است و قرار است ان شاالله این تیم را در سکوهای کشوری ببینیم لذا بعد از مسابقات دوره های تمرینی فشرده بدنسازی را برای سال آینده در نظر خواهیم گرفت و کم و کاستی هایی که در این لیگ داشتیم و بچه ها را در روی تشک زیر نظر داشته ایم  و  کم و کاستی ها را مد نظر قرار داده ایم  و در باشگاه درصدد رفعشان هستیم تا برای آینده مان بهتر از امسال نتیجه بگیرند و مشکلاتی که داشته اند را برطرف کنیم و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را پوشش بدهیم تا بتوانیم نتایج بهتری بگیریم .

وی در پایان با ابراز خورسندی بیان داشت : خوشحالم که بچه ها را سرگرم ورزش کرده ایم و امیدوارم این سرگرمی سبب شادابی تمام مجموعه ورزش شود تا در آینده جوانهای برونمند و قابل درک و توان بالایی برای کشور داشته باشیم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram