۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

رقابت پنج هوگوپوش تهرانی جهت کسب جواز حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۴

رقابت پنج هوگوپوش تهرانی جهت کسب جواز حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۴

پنج هوگوپوش  شایسته استان تهران برای حضور در نخستین مرحله از رقابت‌های گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ ، دوشنبه هفتم فروردین ماه راهی چین شدند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ رقابت‌های گرنداسلم چین یکی از مسیرهای کسب سهمیه المپیک است که طبق اعلام فدراسیون جهانی در سال ۲۰۲۳، ۲ مرحله برگزار خواهد شد […]

پنج هوگوپوش  شایسته استان تهران برای حضور در نخستین مرحله از رقابت‌های گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ ، دوشنبه هفتم فروردین ماه راهی چین شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ رقابت‌های گرنداسلم چین یکی از مسیرهای کسب سهمیه المپیک است که طبق اعلام فدراسیون جهانی در سال ۲۰۲۳، ۲ مرحله برگزار خواهد شد و نفرات برتر هر وزن در مجموع ۲ مرحله جواز حضور در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.

پنج هوگو پوش شایسته استان تهران “حسین لطفی” ، “متین رضایی” و “رضا کلهر” در گروه مردان ، “ناهید کیانی” و “مبینا نعمت زاده” در گروه بانوان تکواندوکاران اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

گفتنی است ، رقابت‌های انتخابی گرنداسلم طی روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ماه با حضور ۵۳۸ تکواندوکار از کشورهای مختلف در سالن شماره ۲ نمایشگاهی شهر «ووشی» چین برگزار می‌شود. نفرات برتر این مسابقات مجوز حضور در رقابت‌های اصلی را که به فاصله یک روز بعد از آن (۱۳ و ۱۴ فروردین ماه برگزار می‌شود) را کسب خواهند کرد.

طبق برنامه در روز نخست این مسابقات پنجشنبه دهم فروردین ماه تکواندوکاران اوزان ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم زنان، ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان برگزار می‌شود. جمعه یازدهم فروردین ماه نیزتکواندوکاران اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان، ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم به مصاف هم می روند.

ملی پوشان در صورت صعود به مرحله نهایی رقابت های گرنداسلم طی ۲ روز با حریفان به رقابت خواهند پرداخت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram