۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 11290
  • 01 اسفند 1394 - 9:51
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
“اموری و روحانی” طلایه داران مسابقات جام باشگاهای آسیا

“اموری و روحانی” طلایه داران مسابقات جام باشگاهای آسیا

“فاطمه روحانی و فاطمه اموری” دو ملی پوش شایسته و توانمند استان تهران در رقابتهای قهرمانی جام باشگاه های آسیا دو نشان ارزشمند طلا را کسب کردند . به گزارش  روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛  در پایان دومین روز از اولین دوره جام باشگاههای آسیا در گروه زنان،  دو  تکواندو کار شایسته و توانمند […]

“فاطمه روحانی و فاطمه اموری” دو ملی پوش شایسته و توانمند استان تهران در رقابتهای قهرمانی جام باشگاه های آسیا دو نشان ارزشمند طلا را کسب کردند .

به گزارش  روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛

 در پایان دومین روز از اولین دوره جام باشگاههای آسیا در گروه زنان،  دو  تکواندو کار شایسته و توانمند استان تهران از تیم لوازم خانگی کن “فاطمه روحانی  و فاطمه اموری ” توانستند در اوزان ۵۷-  و ۶۲- کیلوگرم  در سکوی قهرمانی بایستند .

 

فاطمه امورى در فینال وزن چهارم، رو در روى “صبرا السلتى” از عمان قرار گرفت و با پیروزى ۴ بر ۳ مقابل این تکواندوکار مدال طلاى این پیکارها را به چنگ آورد.
هوگوپوش تیم لوازم خانگى کن، پیش از این سعیده وکیلى از تیم کوروش را با نتیجه ۹ بر ۳ شکست داده بود.

فاطمه روحانی از تیم لوازم خانگی کن که با شکست مهسا جدی از تیم کوروش (۳-صفر) راهی فینال شده بود، در مرحله پایانی نماینده امارات را با نتیجه ۱۹ بر سه در هم کوبید و قهرمان شد.

لازم به ذکر است مهسا جدی در وزن -۶۲ کیلو گرم  و شکرانه ایزدی در وزن  -۷۳ کیلو گرم  از تیم باشگاهی کوروش به نشان برنز دست یافتند .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram