۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

درخشش نمایندگان پایتخت با کسب سه سهمیه رقابتهای گرنداسلم

درخشش نمایندگان پایتخت با کسب سه سهمیه رقابتهای گرنداسلم

در پایان رقابت‌های انتخابی گرنداسلم ، دوهوگوپوش شایسته استان تهران “کلهر و کیانی “موفق به کسب مدال طلا و نقره این رقابتها شدند . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ رقابت‌های انتخابی گرنداسلم در دو گروه مردان و زنان به مدت دو روز به میزبانی چین در شهر «ووشی» برگزار شد و […]

در پایان رقابت‌های انتخابی گرنداسلم ، دوهوگوپوش شایسته استان تهران “کلهر و کیانی “موفق به کسب مدال طلا و نقره این رقابتها شدند .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ رقابت‌های انتخابی گرنداسلم در دو گروه مردان و زنان به مدت دو روز به میزبانی چین در شهر «ووشی» برگزار شد و در مجموع ۳ سهمیه حضور در مسابقات گرنداسلم توسط هوگوپوشان شایسته استان تهران به دست آمد.

“رضا کلهر و ناهید کیانی” دو ملی پوش شایسته استان تهران به ترتیب موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند.

با برگزاری این رقابتها،”رضا کلهر “در وزن ۶۸- کیلو گرم باشکست حریفانی از کشور هنگ کنگ ،کره جنوبی ، ایران و چین در سکوی قهرمانی ایستاد و در بخش بانوان “ناهید کیانی “در وزن ۵۷- کیلوگرم  با غلبه بر هوگوپوشانی از چین ، کره جنوبی و شکست مقابل نماینده کشور مجارستان به مدال نقره دست یافت.

با اعلام کمیته برگزاری، اسامی تکواندوکارانی که از رقابت‌های انتخابی مجوز حضور در مسابقات گرنداسلم را کسب کرده اند، اعلام شد. بر همین اساس متین رضایی نماینده شایسته استان تهران در مسابقات گرند اسلم حضور دارد.

رقابت‌های گرنداسلم طی روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه در «ووشی» برگزار خواهد شد که طبق برنامه ۱۳ فروردین ماه در روز نخست تکواندوکاران اوزان ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم گروه زنان، ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و در روز دوم چهاردهم فروردین ماه مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم زنان، ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد.

مسابقات گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ دو مرحله برگزار خواهد شد که نفرات اول هر وزن در مجموع امتیازات دو مرحله به صورت مستقیم جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب خواهند کرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram