۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گزارش
  • شناسه : 47669
  • 28 بهمن 1398 - 10:32
  • 306 بازدید
  • ارسال توسط :
فردا، آغاز ثبت نام مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ کشور

فردا، آغاز ثبت نام مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ کشور

پانزدهمین دوره مسابقات آزاد قهرمانی هان‌مادانگ کشور در دو گروه مردان و زنان از روز پنجشنبه – ۱۵ اسفندماه به مدت ۴ روز در فدراسیون تکواندو برگزار می شود؛ ثبت نام برای حضور در این رقابت ها از فردا (سه شنبه – ۲۹ بهمن ماه) آغاز می شود. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان […]

پانزدهمین دوره مسابقات آزاد قهرمانی هان‌مادانگ کشور در دو گروه مردان و زنان از روز پنجشنبه – ۱۵ اسفندماه به مدت ۴ روز در فدراسیون تکواندو برگزار می شود؛ ثبت نام برای حضور در این رقابت ها از فردا (سه شنبه – ۲۹ بهمن ماه) آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل ا ز فدراسیون تکواندو، پانزدهمین دوره مسابقات آزاد قهرمانی هان‌مادانگ کشور در ۲ گروه مردان و زنان برای شناسایی واجدین شرایط و به منظور حضور در مسابقات انتخابی نهایی تیم اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۰ از روز پنجشنبه – ۱۵ اسفندماه به میزبانی خانه تکواندو برگزار می‌شود.

**ثبت نام برای حضور در این رقابت‌ها از فردا (سه شنبه – ۲۹ بهمن ماه) آغاز و تا روز ۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

** تکواندوکارانی که دارای کمربند قرمز به بالا می باشند می توانند در این رقابت ها شرکت کنند.

مسابقات در گروه مردان طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه در ۴ بخش قدرتی، رکوردی و انفرادی، تیمی و گروهی انجام خواهد شد که روز نخست (پنجشنبه – ۱۵ اسفندماه) این رقابت‌ها در بخش سون‌نال، جوموک، نوپی‌ آپ چاگی و تیویوپچاگی پیگیری می‌شود و روز جمعه – ۱۶ اسفندماه نیز مسابقات پومسه استاندارد، پومسه ابداعی، تیم نمایش و چندجهت، پال کیوک پا و سون نال سرعتی برگزار می‌شود.

مسابقات گروه زنان نیز از روز شنبه – ۱۷ اسفندماه در ۴ بخش قدرتی، رکوردی و انفرادی، تیمی و گروهی آغاز می‌شود؛ این رقابت‌‌ها روز اول در بخش‌های سون‌نال، جوموک، نوپی آپ چاگی و تیویوپ چاگی انجام می‌شود و در روز پایانی (یکشنبه – ۱۸ اسفندماه) نیز رقابت‌ها در آیتم‌های پومسه استاندارد، پومسه ابداعی، تیم نمایش، چندجهت، پال کیوک پا و سون نال سرعتی پیگیری خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram