۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 50340
  • 25 اردیبهشت 1400 - 11:54
  • 256 بازدید
  • ارسال توسط :
فتحی :پایتخت بیش از ۲۰۰۰ بسیجی تکواندوکار دارد

فتحی :پایتخت بیش از ۲۰۰۰ بسیجی تکواندوکار دارد

مسئول کانون بسیج تکواندو استان گفت:تهران از ابتدای فعالیت خود در حوزه بسیج تا به امروز توانسته بیش از ۲۰۰۰ تکواندوکار در دو گروه مردان و زنان را جذب نماید. اصغر فتحی مسئول کانون بسیج تکواندو استان تهران درگفتگو با روابط عمومی هیات بیان داشت :از سال ۱۳۸۷ فعالیت بسیج تکواندو پایتخت به صورت رسمی […]

مسئول کانون بسیج تکواندو استان گفت:تهران از ابتدای فعالیت خود در حوزه بسیج تا به امروز توانسته بیش از ۲۰۰۰ تکواندوکار در دو گروه مردان و زنان را جذب نماید.

اصغر فتحی مسئول کانون بسیج تکواندو استان تهران درگفتگو با روابط عمومی هیات بیان داشت :از سال ۱۳۸۷ فعالیت بسیج تکواندو پایتخت به صورت رسمی با توجه به پیام معظم رهبری در خصوص اشاعه فرهنگ بسیجی در میان ورزشکاران،توانستیم با یک برنامه ریزی هدفمند، تاکنون بیش از ۲۰۰۰ تکواندوکار و مربی را در این بخش جذب کنیم .

فتحی با بیان اینکه تکواندوکاران بسیجی همواره به صورت  فعال و پیش قدم در تمامی رویدادهای حضور دارند در در ادامه بیان داشت: طی سالهای اخیر و با حضور علی خلیلی به عنوان رییس هیات،توجه ویژه و بستر مناسبی برای کارهای فرهنگی ایجاد شده و توانسته ایم برنامه های بسیار قابل توجه و ویژه ای را در این مدت برگزار نماییم که بزرگترین گردهمایی تکواندوکاران استان تحت عنوان میثاق با ولایت از مهم ترین برنامه ای بود که در سطح کشور انجام شد و خوشبختانه بازتاب بسیار خوبی را به همراه داشت.

وی افزود:حضور  فعال و پر شور در کلیه رویدادهای ملی و مذهبی،دیدار با خانواده شهدا ،حضور در مراسمات فرهنگی ،بازید از اماکن مفدس و مزار شهدای گمنام،دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس،برپایی نمایشگاهای تخصصی در حوزه دفاع مقدس در خانه تکواندو پایتخت ،حضور و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه، اعزام به منطقه سیستان بلوچستان جهت کمک رسانی و آبرسانی مناطق محروم فاقد آب آشامیدنی با هماهنگی بسیج سازندگی و سپاه محمد رسوال الله(ص) ،جذب نیروهای جذبی و …. از جمله فعالیتهای مهمی است که بسیجیان استان در آن حضور فعال و پر رنگی داشته اند.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران استان گفت:علاقمندان جهت عضویت دراین بخش، می توانند با همراه داشتن مدارک  خود ( کپی کارت ملی ،دو قطعه عکس ،احکام قهرمانی،آخرین حکم کمربندی )با مراجعه  به هیات استان و پر نمودن فرم مربوطه در بسیج ورزشکاران استان به عضویت در بیایند.

فتحی در پایان اظهار داشت :بسیج ورزشکاران با تعامل خوبی که باارگان های مختلفی که دارد توانسته در ابعاد قهرمانی  نیز برنامه های خوبی را اجرا نماید و مسابقات قهرمانی را در قالب کیوروگی و پومسه برگزار کرده است که امیدوارم در سال جدید  با رفع این بیماری منحوس بتوانیم بار دیگر شاهد این رقابتها و حضور پررنگ بسیجان تکواندوکار بر روی شیابچانگ باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram