۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 2992
  • 26 اردیبهشت 1394 - 11:17
  • 407 بازدید
  • ارسال توسط :
۴۳۴ داور پایتخت نشین با آخرین تغییرات داوری آشنا شدند

۴۳۴ داور پایتخت نشین با آخرین تغییرات داوری آشنا شدند

سمینار هماهنگی سالیانه داوری( کیوروگی )در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۴۳۴ داور پایتخت نشین برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ دوره هماهنگی سالیانه داوران کیوروگی پایتخت نشین در دو بخش بانوان و اقایان با حضور ۴۳۴ داور به منظور آشنایی این نفرات از آخرین تغییرات روز […]

keshvarinonahal-m
سمینار هماهنگی سالیانه داوری( کیوروگی )در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۴۳۴ داور پایتخت نشین برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛
دوره هماهنگی سالیانه داوران کیوروگی پایتخت نشین در دو بخش بانوان و اقایان با حضور ۴۳۴ داور به منظور آشنایی این نفرات از آخرین تغییرات روز قوانین داوری دردو بخش تئوری و عملی برگزار شد تااز این پس با روش جدید در لیگهای تکواندو و مسابقات کشوری و استانی به قضاوت بپردازند.
لازم به ذکراست دوره هماهنگی سالیانه داوران دربخش بانوان با حضور ۱۶۰ داور تهرانی زیر نظر اساتید افتخاری از استان البرز و دورحی از استان گیلان ، پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۳ الی ۱۹ در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد .
همچنین سمینار هماهنگی سالیانه داوران دربخش آقایان با حضور ۲۷۴ داور پایتخت نشین و زیرنظر محمد امین نامجو از استان سیستان و بلوچستان و سعید کروندی از استان اصفهان جمعه ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی خانه تکواندو پایتخت برگزار شد .

keshvarinonahal-m
شایان ذکر است سمینار هماهنگی سالیانه داوری استان تهران ،با تلاوتی از آیاتی از کلام الله مجید و سرود ملی آغاز شد ،پس از معارفه مدرسین فدراسیون ،کلیپی از عملکرد تکواندو استان تهران در سال ۹۳ درسالن برگزاری پخش گردید .
گفتنی است مسئولیت برگزاری این دوره آموزشی دربخش بانوان برعهده ،نجمه میر محمد مهدی ( نایب رییس کمیته داوران ) و فرانک نظریان مدیر دوره و در بخش آقایان هومن صادق نیا ( مدیر دوره ) بود .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram