۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 2792
  • 19 اردیبهشت 1394 - 14:29
  • 408 بازدید
  • ارسال توسط :
۲۴و ۲۵ اردیبهشت ماه ،سمینار  سالیانه هماهنگی داوران کیوروگی برگزار  می شود

۲۴و ۲۵ اردیبهشت ماه ،سمینار سالیانه هماهنگی داوران کیوروگی برگزار می شود

سمینار سالیانه هماهنگی داوران کیوروگی در دو بخش بانوان و آقایان ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهد شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ سمینار سالیانه هماهنگی داوران کیوروگی استان تهران در دو بخش بانوان و آقایان به منظور آشنایی با آخرین تغییرات روز قوانین […]

سمینار سالیانه هماهنگی داوران کیوروگی در دو بخش بانوان و آقایان ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛
سمینار سالیانه هماهنگی داوران کیوروگی استان تهران در دو بخش بانوان و آقایان به منظور آشنایی با آخرین تغییرات روز قوانین داوری پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد .
براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با اعلام مسئولان برگزاری ،سمینار هماهنگی داوران در بخش بانوان پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه و در بخش آقایان جمعه ۲۵ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۳صبح در محل خانه تکواندو پایتخت برگزار می گردد.
گفتنی است با اعلام کمیته داواران هیات تکواندو استان تهران،کلیه بانوان حاضر در سمینار هماهنگی سالیانه می بایست علاوه بر همراه داشتن لباس توبوک ،لباس فرم جدیدداوری یافیش واریزی مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به فدراسیون را داشته باشند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۲ دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید
    تغییر مکرر روز هماهنگی باعث اشتباه و عدم شرکت در کلاس می شود اگر به موقع مطلع نشویم همچنین متاسفانه گزارش موجود در سایت هم به دلیل اشتباه تایپی(اعلام دو تاریخ متفاوت در تیتر و متن) کمکی به این مسأله نمی کند.

    • با سلام .در خصوص تغییرساعات و روزهای کلاس هماهنگی کمیته داوران مقصر است و ما تنها نامه ها و موارذی که مسئولین کمیته های به ماتحویل می دهند را در سایت درج می کنیم .

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram