۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 19787
  • 13 مهر 1395 - 13:33
  • 220 بازدید
  • ارسال توسط :
یک نشان نقره و هفت برنز رهاورد پومسه روهای پایتخت در مسابقات قهرمانی جهان

یک نشان نقره و هفت برنز رهاورد پومسه روهای پایتخت در مسابقات قهرمانی جهان

با برگزاری روز پایانی دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان، تیم ملی پومسه کشورمان با کسب ۱۴ مدال به کار خود پایان دادکه پومسه روهای پایتخت نشین توانست ۸نشان این رقابتها را از آن خودکنند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ در پایان دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان، تیم ملی پومسه کشورمان […]

با برگزاری روز پایانی دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان، تیم ملی پومسه کشورمان با کسب ۱۴ مدال به کار خود پایان دادکه پومسه روهای پایتخت نشین توانست ۸نشان این رقابتها را از آن خودکنند.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ در پایان دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان، تیم ملی پومسه کشورمان در مجموع زنان و مردان با بدست آوردن ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۹ برنز مقام هشتم جهانی را بدست آورد.

در این دوره از رقابتها،هفت پومسه رو  شایسته استان تهران به عنوان نمایندگان کشورمان به روی شیابچانگ رفتند که در نهایت توانستند یک نشان نقره و هفت مدال برنز را از آن خود کنندکه براین اساس؛

سپهر عبدی رده سنی کمتر از ۱۴ سال به نشان نقره دست یافت،کوروش بختیار در رده سنی کمتر از ۱۸ سال در بخش تیمی به مدال برنز رسید،مهدی جمالی در رده سنی کمتر از ۳۰ سال سوم شد،ریحانه عمرانی و امیر رضا مهربان در رده سنی ۱۵تا ۱۷ سال به نشان برنز دست یافتند،مهدی جمالی  در بخش انفرادی و در رده‌سنی ۱۸ تا ۳۰ در جایگاه سوم ایستاد، امیررضا مهربان و علی سهرابی در رده سنی ۱۵ تا۱۷ سال در بخش تیمی به نشان برنز را کسب کردند .

گفتنی است، تیم‌ملی پومسه کشورمان روز چهارشنبه (۱۴ مهرماه) ساعت ۲:۳۰ بامداد از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد ایران می‌شوند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram