۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 15506
  • 04 اردیبهشت 1395 - 8:58
  • 397 بازدید
  • ارسال توسط :
یازدهمین دوره مسابقات هان‌مادانگ کشوری برگزار می‌شود

یازدهمین دوره مسابقات هان‌مادانگ کشوری برگزار می‌شود

یازدهمین دوره مسابقات هان‌مادانگ قهرمانی کشور، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ یازدهمین دوره مسابقات هان‌مادانگ کشوری در ۲ بخش زنان و مردان به منظور شناسایی واجدین شرایط جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزامی […]

یازدهمین دوره مسابقات هان‌مادانگ قهرمانی کشور، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

یازدهمین دوره مسابقات هان‌مادانگ کشوری در ۲ بخش زنان و مردان به منظور شناسایی واجدین شرایط جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۱۶ هانمادانگ به میزبانی خانه تکواندو پیگیری می‌شود.

ورود و پذیرش این دوره از مسابقات در بخش بانوان ، سه شنبه (۲۱ اردیبهشت‌ماه) از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در محل خوابگاه انجام می‌پذیرد و مسابقات، چهار شنبه (۲۲ اردیبهشت‌ماه) از ساعت ۸ صبح در بخش های قدرتی، رکوردی انفرادی، تیمی (۳ تا ۵ نفره) و گروهی (۹ تا ۱۱ نفره) آغاز خواهد شد.

اما رقابتهای آقایان پنج شنبه (۲۳ اردیبهشت ماه) از ساعت ۸ صبح در بخش های رکوردی و انفرادی، تیمی (۳ تا ۵ نفره) و گروهی (۹ تا ۱۱ نفره) آغاز می شود که ورود و پذیرش این تکواندوکاران روز چهارشنبه (۲۲ اردیبهشت‌ماه) از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در محل خوابگاه است.

.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram