۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4146
  • 19 خرداد 1394 - 13:59
  • 456 بازدید
  • ارسال توسط :
گرشاسبی: ورزش مثل کارخانه نیست، ورزش کارخانه انسان سازی است

گرشاسبی: ورزش مثل کارخانه نیست، ورزش کارخانه انسان سازی است

مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجلیل از هیئت های ورزشی استان تاکید کرد: ورزش را نمی توانیم مانند کارخانه ها ببینیم، ورزش کارخانه انسان سازی است. در این مراسم که عصر دیروز (دوشنبه) با حضور معاونان اداره کل، روسا، دبیران و نواب رئیس هیئت های ورزشی استان تهران با […]

مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجلیل از هیئت های ورزشی استان تاکید کرد: ورزش را نمی توانیم مانند کارخانه ها ببینیم، ورزش کارخانه انسان سازی است.
در این مراسم که عصر دیروز (دوشنبه) با حضور معاونان اداره کل، روسا، دبیران و نواب رئیس هیئت های ورزشی استان تهران با هدف تدوین برنامه های سال ۹۴ در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد، حمیدرضا گرشاسبی افزود: ماده ۸۸ بلای جان ورزش شده و خودمان آن را درست کردیم و در جلسات هم اعلام کردیم که این قانون باید اصلاح شود.
وی ادامه داد: سالن را به هیات ها می دهند و تمامی هزینه ها بر عهده مسئولین است، ولی اجاره درآمد از سالن وجود ندارد. در جلسات که با بازرسی داشتیم درخواست کردیم شرایطی را بگذاریم که هیاتها در دریافت سالن ها موفق تر باشند.
گرشاسبی گفت: هیاتها کمک کنند تا مشکلات برطرف شوند. خیلی از افرادی که سالیان سال فضاهای ورزشی را در اختیار داشته اند از بوجود آمدن این شرایط ناراحت هستند.
وی با طرح این سئوال که چرا ۴۸ هیئت ورزشی استان تهران به اندازه یک هیات در بوشهر بودجه نگرفته اند، افزود: این ظلمی است که به ورزش تهران شده و متاسفانه این پولها به ادارات ورزشی در استان تزریق می شود، اما بنا داریم که نگذاریم حقی از ورزش استان تهران ضایع شود.
مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به ورزشگاه تختی اشاره کرد و گفت: این مجموعه فضایی دارد که در حدود ۷-۶ سال پیش برای کشورهای اسلامی آماده شد، ولی سالها بلااستفاده مانده است. به همین دلیل دکتر گودرزی را به اتفاق معاونین ایشان جهت بازدید به مجموعه ورزشی تختی بردیم و درخواست کردیم از این سالن جهت پایگاه قهرمانی استان تهران استفاده شود.
وی با تاکید بر این مهم که تهران پایتخت است و نباید از استان های دیگر عقب بماند، ادامه داد: در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان مصوب گردید ضمن بازدید از این ورزشگاه، بودجه ای جهت تجهیز آن مصوب شود تا بتوانیم پایگاه قهرمانی تهران را راه اندازی کنیم.
گرشاسبی همچنین از بازرسی هیئت های ورزشی استان گفت و افزود: بازرسی ها هر ۶ ماه ۲ بار انجام می شود و به هیئت ها امتیاز داده خواهد شد. این امتیاز در جهت ارزیابی عملکرد هیئت ها لحاظ خواهدشد. البته بر وجود رکود و عدم بودجه و زحمات زیادی که می کشید، واقفیم، شما را درک می کنیم و درکنارتان هستیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram