۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 2301
  • 06 اردیبهشت 1394 - 11:18
  • 430 بازدید
  • ارسال توسط :
گرشاسبی: روابط عمومی ها باید در سال پرشتاب اداره کل، تلاش ویژه ای داشته باشند

گرشاسبی: روابط عمومی ها باید در سال پرشتاب اداره کل، تلاش ویژه ای داشته باشند

مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در دومین جلسه شورای روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان استان در سال۹۴ گفت: امسال، سال پرشتابی برای اداره ورزش و جوانان استان تهران است و روابط عمومی ها باید تلاش ویژه ای داشته باشیم. در این جلسه که امروز(شنبه) با حضور قربانی مشاور فرماندار و […]

مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در دومین جلسه شورای روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان استان در سال۹۴ گفت: امسال، سال پرشتابی برای اداره ورزش و جوانان استان تهران است و روابط عمومی ها باید تلاش ویژه ای داشته باشیم.
در این جلسه که امروز(شنبه) با حضور قربانی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری و پیام نظر مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل و اعضای شورا در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد، حمیدرضا گرشاسبی افزود: تهران نماد و الگوی سایر استان ها و پیشانی ورزش کشور است و تلاش داریم تهران به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند.
وی گفت:انشاالله در سال۹۴ بخش عمده ای از این پیشرفت ها اتفاق خواهد افتاد. ما در جایگاه حساسی قرار گرفته ایم که سرنوشت جوانان و سلامت مردم در دست ماست که اگر کم کار باشیم، متاسفانه بیمارستان ها پرکار خواهند شد.
گرشاسبی تاکید کرد: رسالت سنگینی بر عهده شما عزیزان است و اگر روابط عمومی ها پر کار نباشند، هیچ کدام از این فعالیت ها نماد ندارد و باعث دلسردی مسئولین می شود.
وی از مسئولیت روابط عمومی در دو بعد درون سازمانی و برون سازمانی گفت که بعد درون سازمانی، دلها را به هم نزدیک کرده و به عنوان یک کلید طلایی به قلب مدیران و همکاران نفوذ می کند و در بخش بیرونی، ارتباط با سایر دستگاه های مرتبط را تعمیم می دهد تا نواقص مرتفع شود.
گرشاسبی ادامه داد:در بخش ورزش و بخش جوانان که دنیایی از شور و نشاط است، اکر موفق عمل نکنیم، ناامیدی در جوانان نمود پیدا می کند.
shora ravabet1[1]
به گفته وی براساس تقویم تنظیم شده در سال۹۴، فعالیت روابط عمومی ۳ برابر شده و در بخش های مختلف نیز سعی می کنیم تلاش مان بیشتر شود.
گرشاسبی از ضرورت تعامل بین دستگاهی گفت و افزود: با هماهنگی یکدیگر و تعاملی خوب، امکانات مناسبی را برای خدمت رسانی به ویژه به افرادی که در معرض آسیب هستند، مهیا خواهیم کرد.
در ادامه این نشست،مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری از چگونگی شکل گیری هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهر تهران گفت و افزود: این شورا که مصوبه هیات وزیران دارد، از سال۸۶ تشکیل شده که مرکزیت این شورا با وزارت ارشاد است. ریاست شورای هماهنگی روابط عمومی در مراکز استان ها برعهده استاندار و در شهرها برعهده فرمانداران است که اعضاء آنها را مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی منصوب می کنند.
قربانی که دبیری شورای هماهنگی روابط عمومی تهران را نیز برعهده دارد، ادامه داد: در شهر تهران ۷ نفر اعضای این مجموعه هستند که پیام نظر یکی از اعضای خوب و فعال شورای روابط عمومی شهر تهران و مسئولیت اجرایی و امور اعضاء را دارد و سایر اعضاء هم در کمیته های مختلف فعال هستند.
پیام نظر هم در این جلسه گفت:هدف اصلی ما سیاست اصلی اداره کل بر مبنای “تعالی ورزش استان تهران، تجلی ورزش کشور” است که شعار اصلی و محوری ورزش و جوانان استان تهران خواهد بود.
shora ravabet2[1]
وی افزود: مدیرکل همواره بر شفاف سازی تاکید دارند که باید مبنای کار روابط عمومی ها و ورزش و جوانان قرار بگیرد و اگر امروز سی امین جلسه روابط عمومی ها را در بحث شورای منتخبان برگزار کردیم، شاکله این مجمع را گرشاسبی در سال۷۸ بنا کردند و دستور ایجاد این برنامه را از ایشان گرفتیم و همواره آرزو داشتیم روزی خود ایشان تفکری را که داشتند، نظارت کنند که این اتفاق امروز افتاده است.
در پایان اعضاء مجمع ضمن معرفی به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص ارزیابی روابط عمومی ادارات حوزه ها، شهرستان ها و هیئت های ورزشی استان تهران به منظور معرفی روابط عمومی های برتر سال ۹۳ که قرار است به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شود، پرداختند.
گفتنی است دومین جلسه شورای روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان استان تهران در سال۹۴ با حضور درخشان دارا(پردیس)، سلطانی(شهرری)، صفا(شمالغرب)، شکوری(پاکدشت)، مردانی(کاراته)، رضایی(تکواندو)،بهاره سلطانی(ژیمناستیک)، بهرامی( جنوبشرق)، آقاصفری و مزرعی(روابط عمومی اداره کل) و شیرازی(باستانی)، بدیع( همگانی)، کاظمی(شمیرانات)، محمدپور و رحیمی پور(روابط عمومی اداره کل) در آمفی تئاتر اداره کل برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram