۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1239
  • 04 اسفند 1393 - 10:12
  • 266 بازدید
  • ارسال توسط :
گرشاسبی: از امروز کار را در اداره کل ویژه و با شتاب آغاز می کنیم

گرشاسبی: از امروز کار را در اداره کل ویژه و با شتاب آغاز می کنیم

مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم صبح روز(یکشنبه) در اداره کل اعلام کرد: از امروز کار را در اداره کل ویژه و با شتاب آغاز می کنیم تا انشاالله حق استان تهران را بگیریم. در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران که با حضور دکتر […]

مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم صبح روز(یکشنبه) در اداره کل اعلام کرد: از امروز کار را در اداره کل ویژه و با شتاب آغاز می کنیم تا انشاالله حق استان تهران را بگیریم.
در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران که با حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان، معاونان وزارتخانه، مسئولان استانداری و بزرگان ورزش پایتخت و کشور در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد، حمیدرضا گرشاسبی افزود: حضور بزرگان در این مراسم، نشانگر بار سنگینی ناشی از مسئولیت خطیری است که بر عهده گرفته ام. از همه عزیزانی که آمده اند تا ورزش تهران را حمایت کنند، بویژه دکتر گودرزی، براتلو معاون استاندار، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان سپاسگزاری می کنم. مقام معظم رهبری فرموده اند که همراه قهرمانی، فضائل اخلاقی هم باید در ورزش رشد کند و قطعاً این مهم را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد و همانطور که ریاست جمهوری از حضور مردم و بخش خصوصی در کمک به امر ورزش گفته اند، در این راستا به جلو خواهیم رفت و از شعار دکتر گودرزی مبنی بر ورزش پاک، معنوی و معرفتی پیروی خواهیم کرد.
وی از دو فرصت خوب برای خدمتگزاری در ورزش استان تهران گفت ‌و افزود: حضور دکتر گودرزی به عنوان یک چهره کاملاً ورزشی در واقع تحقق آرزوی دیرینه ما مبنی بر سپردن سکان ورزش به دست ورزشی هاست و انشاالله بتوانیم از این فرصت، بهره لازم را ببریم و دیگری حضور هاشمی استاندار ورزشی است که سالها ریاست فدراسیون دوچرخه سواری را بر عهده داشته اند و امیدوارم با همکاری استانداری تهران، روزهای خوبی را برای ورزش و جوانان پایتخت رقم بزنیم.
گرشاسبی مهمترین برنامه های خود را توجه به شورای راهبردی و اطاق فکر ورزش استان تهران عنوان کرد و ادامه داد: برنامه محوری را با این شورا سرلوحه کار قرار خواهیم داد تا از کار سلیقه ای جلوگیری کنیم و این برنامه را در همه ادارات، حوزه ها و هیئت ها گسترش می دهیم.
مشاور وزیر ورزش و جوانان از برنامه های راهبردی برای ورزش و جوانان در ابعاد مختلف که مورد تاکید دکتر گودرزی هست، گفت و افزود: در پی تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با وزارت آموزش و پرورش، ورزش پایه را مورد توجه قرار می دهیم و با آموزش و پرورش یکی می شویم. در کنار آن ورزش همگانی را که مورد تاکید رهبری و رئیس جمهوری است، در تعامل با شهرداری و دستگاه های مختلف، توسعه می دهیم و ورزش قهرمانی را با کمک هیئت های ورزشی و رؤسای فدراسیون ها که با حضورشان در این مراسم، آمادگی خود را برای کمک به ورزش پایتخت اعلام کرده اند، رونق می بخشیم.
وی همچنین ساماندهی ورزش حرفه ای و توجه به ورزش جانبازان و بانوان را یادآور شد و گفت: در بحث تحقیقات و پژوهش هم کارهای خوبی مد نظر است که انشاالله انجام می شود، اما طرح آمایش مهم ترین برنامه است. بنا داریم تمام نقاط استان تهران را استعدادیابی کرده، چرا که بر این باوریم همه شهرستان ها توان فعالیت در ۵۰ رشته ورزشی را ندارند و برای هر منطقه اولویت ها را شناسایی خواهیم کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: در بخش زیرساخت ها، استان تهران فقیرترین و پائین ترین سرانه ورزشی را در سطح کشور دارد و در انتهای جدول سرانه ورزشی با استان البرز رقابت می کند. دیگر استان های کشور، زمین ها را گرفتند و ساختند، اما در تهران با تغییر کاربری، زمین ها گرفته و برج ها ساخته شد.
وی از ارزیابی عملکرد ادارات، هیات ها و باشگاه ها در پایان هر سال خبر داد و گفت: اسامی بهترین ها را در پایان هر سال اعلام خواهیم کرد و حتی آخرین را هم همینطور. کم کارها را فعال می کنیم، وگرنه تغییر خواهند کرد.
گرشاسبی ساماندهی امور جوانان را مورد اشاره قرار داد و افزود: جوانان در تهران مظلوم واقع شده و تمامی دستگاه هایی که موظف به ارائه خدمات به جوانان هستند، باید کمک کنند. تا کنون کم کاری شده، انشاالله با کمک استانداری و جلساتی که خواهیم داشت، این دستگاه ها را نیز فعال خواهیم کرد. همزمان اوقات فراغت جوانان را ساماندهی می کنیم، زیرا سمن های مردم نهاد، امروز در رکود هستند و ترویج ازدواج آگاهانه، به هنگام و پایدار از مهمترین برنامه های ما در این راستاست.
مشاور وزیر ورزش و جوانان از جایگاه ورزش استان تهران در المپیادهای ورزشی گفت و افزود: براساس آمار و ارقام، مدال های دختران استان تهران به تنهایی از استان دوم این المپیاد بیشتر بود و ورزش تهران، مسیر خوبی راسپری می کرد، اما متاسفانه یک زلزله ۸ ریشتری بر پیکره ورزش پایتخت وارد شد که خوشبختانه هیچ نفری از بدنه ورزش در آن اتفاق تلخ نبود و اکثر کسانی بودند که از بیرون آمده بودند، اما سرافکندگی و پاسخگویی آن برای بچه های مظلوم اداره کل باقی ماند.
وی ابراز امیدواری کرد که با کمک وزارت ورزش و جوانان، جبران مافات شود وهمکاران در اداره کل شرایطی مثل وزارتخانه پیدا کنند و ادامه داد: بدنبال آن هستم که انشاالله حق استان تهران را بگیرم و اگر نتوانستم، به این میز نمی چسبم، خیانت به خون شهدا نمی کنم و این مسئولیت را رها خواهم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram