۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13121
  • 19 مهر 1393 - 7:49
  • 205 بازدید
  • ارسال توسط :

گردهمایی روسای هیاتهای تکواندوی سراسر کشور در رشت برگزار شد

نشست سالانه رؤسای هیات های تکواندو سراسر کشور با حضور رییس فدراسیون تکواندو به میزبانی هیات تکواندو استان گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛
گردهمایی روسای هیات های تکواندو سراسر کشور با حضور سیدمحمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو و به میزبانی هیات تکواندو گیلان در رشت از روز چهارشنبه (۱۶ مهرماه) به مدت ۳ روز برگزار شد و عصر دیروز (جمعه) به پایان رسید.
رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم که در سالن اجتماعات ساختمان شهرداری رشت برگزار شد، گفت: ورزشکاران گیلانی در بازیهای آسیایی بسیار خوب درخشیدند و ثابت کردند که مردان و زنان این سرزمین همچون قبل، توانمند و پر انرژی هستند و در رشته های مختلف می توانند ورزش ایران را به قله های افتخار برسانند.

سیدمحمد پولادگر در مورد حل مشکلات فدراسیون تکواندو اظهار کرد: ما همه اعضای یک خانواده هستیم و باید با تعامل و تلاش همه موانع را پشت سر بگذاریم تا این ورزش در مسابقات جهانی و آسیایی بهتر از گذشته باشد.
وی اضافه کرد: با تدبیری درست می توانیم همه مشکلات را رفع کنیم و با برنامه ریزی صحیح، گامی مثبت برای تعالی این ورزش برداریم.
پولادگر تصریح کرد: تکواندو در شرایط فعلی به همدلی و اتحاد نیاز دارد و می توانیم با ایجاد یکپارچگی و وحدت ، تکواندو را به جایگاه اصلی اش برسانیم.
رییس فدراسیون تکواندو بیان کرد: برگزاری چنین سمینارهایی می تواند راه های پیشرفت و سازندگی را مهیا و فراهم سازد.

محمد باقری خطیبانی، رییس هیات تکواندو استان گیلان نیز در این جلسه گفت : این سمینار به مدت سه روز و با حضور روسای هیات های تکواندو سراسر کشور در رشت برپا شده است. طی مدت فعالیت یکساله هیات تاکنون توانسته ایم چندین اردوی تیم ملی را در گیلان برگزار کنیم و در استاژهای مختلف نیز توانسته ایم چندین بازیکن و مربی را به تیم ملی معرفی کنیم.
وی اظهار داشت: در کلاس های متعددی که از سوی فدراسیون تکواندو برای مربیان در نظر گرفته شده ، مربیان ما توانسته اند در کلاس های مختلف به موفقیت های چشمگیری دست یافته و از اعتبار ورزش گیلان دفاع کنند.
گفتنی  است جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران  در این جلسه میزبانی رقابتهای قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در دوبخش دختران و پسران را  اعلام نمود .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram