۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 55798
  • 16 فروردین 1401 - 21:56
  • 1023 بازدید
  • ارسال توسط :
” کیانی و میر حسینی” در جمع ۲۰ تکواندو کار برتر جهان

” کیانی و میر حسینی” در جمع ۲۰ تکواندو کار برتر جهان

بر اساس آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو،  دو ملی پوش شایسته استان تهران  توانستند با رشد چشمگیری در جدول رده بندی در جمع ۲۰ تکواندوکار برتر جهان قرار بگیرند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛براساس اعلام فدراسیون جهانی با توجه به […]

بر اساس آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو،  دو ملی پوش شایسته استان تهران  توانستند با رشد چشمگیری در جدول رده بندی در جمع ۲۰ تکواندوکار برتر جهان قرار بگیرند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛براساس اعلام فدراسیون جهانی با توجه به آغاز دوره جدید رنکینگ برای کسب امتیاز و حضور تکواندوکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رنکینگ فدراسیون جهانی از اول آگوست ۲۰۲۱ (۱۰ مردادماه ۱۴۰۰) به این شکل محاسبه می‌شود؛ از امتیازات سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، ۲۵ درصد، از امتیازات ۲۰۱۹، ۵۰ درصد، از امتیازت ۲۰۱۸، ۷۵ درصد و از امتیازات ۲۰۱۷ و قبل از آن ۱۰۰ درصد کسر خواهد شد.

بر همین اساس و با محاسبه امتیازات تورنمنت‌های بین المللی جام باشگاه‌های آسیا، جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی، تکواندوکاران کشورمان در اوزان مختلف صعود داشتند.

بر اساس آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو،در وزن ۵۷- کیلوگرم ناهید کیانی با ۹۳/‏۱۰۱ امتیاز و ۳۳ پله صعود به رده نوزدهم صعود کرد و در وزن ۶۷- کیلوگرم ملیکا میرحسینی با ۴۰/‏۱۰۷ امتیاز ۱۳ پله صعود کرد و در رده هفدهم قرار گرفت.

بر همین اساس این دو ملی پوش توانمند پایتخت توانستند جواز شرکت در مسابقات گرندپری را کسب کنند.

همچنین دیگر ملی پوشان تهرانی توانستند در رنک جهانی صعود کنند که به شرح ذیل می باشند؛

حسین لطفی  با ۵۵/۵۰ امتیاز در رده چهل و چهارم جای گرفته است. محمد مهدی عمادی با ۳۴ پله صعود به رده ۳۲ رفت. پاشا عطاردی با ۱۶/‏۳۶‬ امتیاز و ۷۱ پله صعود به رتبه هفتاد و شش،مبینا نعمت زاده با ۲/‏۴۳‬ در رده شصت و هفتم، معصومه رنجبر با ۲۰/‏۴۱ امتیاز ‬ و ۱۲۷ پله صعود به رده شصت و نهم، عسل صابری با ۷۲/‏۳۸‬ امتیاز و ۲۷ پله صعود در رده پنجاهم قرار گرفت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram