۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1696
  • 22 فروردین 1394 - 9:29
  • 549 بازدید
  • ارسال توسط :
“کیانی ،زاد محمد و  فضلی”  سه  هوگوپوش پایتخت نشین ،امروز به میدان می روند

“کیانی ،زاد محمد و فضلی” سه هوگوپوش پایتخت نشین ،امروز به میدان می روند

مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا (کیوروگی)، از امروز (شنبه) آغاز وسه هوگوپوش پایتخت نشین کشورمان بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا از امروز (شنبه) ۲۲ فروردین ماه ، با حضور ۲۳۰ تکواندوکار از ۲۴ کشور در سالن “دانشگاه تایپه” چین […]

مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا (کیوروگی)، از امروز (شنبه) آغاز وسه هوگوپوش پایتخت نشین کشورمان بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا از امروز (شنبه) ۲۲ فروردین ماه ، با حضور ۲۳۰ تکواندوکار از ۲۴ کشور در سالن “دانشگاه تایپه” چین تایپه آغاز می شود و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.
تکواندوکاران کشورمان با ۲۰ هوگوپوش دختر و پسر در این رقابتها حضور دارند.
در اولین روز این مسابقات، مبارزات؛ با پیکارِ نمایندگان اوزان ۴۲-، ۴۴- و ۴۶- کیلوگرم دختر و تکواندوکاران اوزان ۴۵-، ۴۸- و ۵۱- کیلوگرم پسر آغاز می شود.
در بخش دختران؛ شکیلا کلهر در وزن ۴۲- کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ می رود و ناهید کیانی ( ملی پوش پایتخت نشین ) در وزن ۴۴- کیلوگرم ابتدا به مصاف چین تایپه خواهد رفت و سپس نماینده قزاقستان را پیش رو دارد. همچنین در وزن ۴۶- کیلوگرم، مژگان زادمحمد ( دختر ملی پوش تهرانی ) در اولین گام با ویتنام مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی باید با فیلیپین رقابت کند.
هدایت تیم ملی دختران کشورمان برعهده “ندا زارع” از مربیان توانمند و شایسته تهرانی است و اعظم درستی ( مربی شایسته پایتخت ) و نیلوفر صفریان بعنوان مربی در کنار زارع حضور دارند.
اما در بخش پسران؛ آرش تبریزی در وزن ۴۵- کیلوگرم باید با نماینده کشور میزبان رقابت کند و در صورت پیروزی یکی از نمایندگان عربستان و مغولستان حریف او خواهند بود. در وزن ۴۸- کیلوگرم، علی چهرقانی بر روی شیاپ چانگ می رود که بر اساس قرعه، ابتدا تایلند را پیش رو دارد و سپس باید با کره جنوبی دیدار کند. آخرین نماینده پسران نیز، مجتبی فضلی دیگر ملی پوش پایتخت نشین کشورمان است. نماینده وزن ۵۱- کیلوگرم، پس از یکدور استراحت با برنده دیدار تایلند و ژاپن رقابت خواهد کرد.

هدایت تیم ملی پسران کشورمان برعهده “محمدرضا زوار” از مربیان توانمند و شایسته تهران است و وحید عبدالهی، محمدرضا یاری و روح الله رضاپور بعنوان مربی در کنار زوار حضور دارند.
طبق برنامه مسابقات از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ در بخش مقدمانی پیگیری خواهد شد، رقابتهای نوبت عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ دنبال می شود و ساعت ۲۰ نیز مراسم توزیع مدالها برگزار خواهد شد.
تیم ملی تکواندوی کشورمان در هفتمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی “جاکارتا” اندونزی برگزار شد، در بخش پسران با ۲ طلا، ۵ نقره و یک برنز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و دختران نیز یک طلا و ۳ برنز بدست آوردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram