۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 55697
  • 26 اسفند 1400 - 13:13
  • 567 بازدید
  • ارسال توسط :
کیانی در یک قدمی حضور در رقابت های گرندپری

کیانی در یک قدمی حضور در رقابت های گرندپری

عضو تیم ملی تکواندو کشورمان با کسب ۳ مدال ارزشمند طلا در جام باشگاه های آسیا، بین المللی فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی شانس بالایی برای حضور در رقابت های گرندپری دارد. به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛ ناهید کیانی ملی پوش تکواندو کشورمان با […]

عضو تیم ملی تکواندو کشورمان با کسب ۳ مدال ارزشمند طلا در جام باشگاه های آسیا، بین المللی فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی شانس بالایی برای حضور در رقابت های گرندپری دارد.

به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛ ناهید کیانی ملی پوش تکواندو کشورمان با حضور در رویدادهای بین المللی به میزبانی کشورمان، از جمله جام باشگاه های آسیا، بین المللی فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی توانست ۳ مدال ارزشمند طلا را بر گردن بیاندازد.

با توجه به ارتقاء امتیازات رویدادهای بین المللی تهران به G2، به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷٫۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد. به همین منظور ناهید کیانی توانست با کسب ۳ مدال طلا در این رقابت ها، ۶۰ امتیاز را به رنکینگ المپیکی خود اضافه کند و حالا با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ امتیاز، شانس بالایی برای حضور در رقابت بزرگ گرند پری دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram