۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 8598
  • 10 آذر 1394 - 1:24
  • 573 بازدید
  • ارسال توسط :
“کنعانی” به عنوان مسئول هیات تکواندو شهرستان رباط کریم منصوب شد

“کنعانی” به عنوان مسئول هیات تکواندو شهرستان رباط کریم منصوب شد

طی حکمی از سوی علی خلیلی سرپرست هیات تکواندو استان تهران ،سیامک کنعانی به عنوان مسئول هیات تکواندو شهرستان رباط کریم منصوب شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران در متن حکم آمده است؛ جناب آقای سیامک کنعانی با عنایت به شایستگی ،تعهد،تخصص و تجربه مدیریتی که دارید جنابعالی را به عنوان […]

طی حکمی از سوی علی خلیلی سرپرست هیات تکواندو استان تهران ،سیامک کنعانی به عنوان مسئول هیات تکواندو شهرستان رباط کریم منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران در متن حکم آمده است؛

جناب آقای سیامک کنعانی

با عنایت به شایستگی ،تعهد،تخصص و تجربه مدیریتی که دارید جنابعالی را به عنوان مسئول هیات تکواندو شهرستان رباط کریم منصوب می نمایم.

امید است با نصب العین قرار دادن تقوا و اطاعت کامل از ولایت فقیه و عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام و بهر ه گیری از نیروهای مومن،متعهد و متخصص زمینه رشد و فراگیر شدن هر چه بیشتر این رشته ورزشی المپیکی را فراهم نمائید .

812734313_121370

لازم به ذکر است مراسم معارفه مسئول جدید  هیات تکواندو شهرستان رباط کریم   با حضور مرتضی سلطانی سرپرست نایب رییسی هیات تکواندو استان تهران ، غلامرضا چیار لو مسئول بازرسی هیات تکواندو تهران،نورالله خاوری ،رضا رجبی ریئس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم ،محمد قوانلو معاونت اداری مالی اداره ورزش و جمعی از اساتید و داوران این شهرستان برگزار شد .

درابتدای این مراسم رضا رجبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم ضمن  خیر مقدم به مسئولین هیات تکواندو استان تهران و تسلیت  به مناسبت فرا رسیدن  اربعین حسینی همه مربیان رو به تلاش  جهت توسعه و رشد رشته المپیکی تکواندو  و همکاری و تعامل با سرپرست جدید هیات تکواندو رباط کریم دعوت نمود .

همچنین مرتضی سلطانی سرپرست نایب رییسی هیات تکواندو استان تهران ضمن تشکر و قدر دانی  از زحمات  مسئول سابق هیات تکواندو شهرستان رباط کریم   بر لزوم حفظ وحدت و همدلی بین  کلیه مربیان و ورزشکاران جهت ایجاد آرامش در شهرستان  و فراهم آمدن زمینه رشد و توسعه ورزش تکواندو اشاره نمود و ضمن آرزوی موفقیت برای کنعانی مسئول  تکواندو شهرستان رباط کریم  حرکت در چهارچوب قانون را به ایشان توصیه نمود و خواستار رشد  و توسعه تکواندو  در شهرهای نصیر شهر و پرند شد .

سیامک کنعانی مسئول تکواندو شهرستان رباط کریم  در پایان این جلسه بیان داشت :جا دارد در ابتدا از همکاری مسئول اداره کل ورزش و جوانان  شهرستان رباط کریم و اعتماد علی خلیلی سرپرست هیات تکواندو استان تهران  تشکر نمایم ، و ضمن قدر دانی از زحمات رییس اسبق این شهرستان  از همه مربیان  و تکواندو کاران این شهرستان دعوت نموده و با همکار ی و تعامل در جهت رسیدن به اهداف والای تکواندو رباط کریم گام برداریم و برای ارتقائ سطح و توسعه این رشته رزمی در سطح شهرستان تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا روح جدیدی در کالبد این رشته المپیکی در سطح شهرستان دمیده شود .

814432565_95447

گفتنی است سیامک کنعانی  از مربیان  و داوران رسمی فدراسیون تکواندو  که در کارنامه ورزشی خود  چندین  دوره قهرمانی کشور  ،قهرمانی دانشجویان  ، نیروهای مسلح  و لیگ برتر کشور را دارد و از  اعضای شورای اسلامی شهر جدید پرند می باشد .

816214932_21104

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram