۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7689
  • 22 مهر 1394 - 14:37
  • 689 بازدید
  • ارسال توسط :
کشاورز:برای کسب جام قهرمانی به اردبیل می رویم

کشاورز:برای کسب جام قهرمانی به اردبیل می رویم

تیم تکواندو نوجوانان دختر استان تهران جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور،فردا شب راهی استان اردبیل محل برگزاری رقابتها می شوند . عاطفه کشاورز سرمربی تیم تکواندو نوجوانان استان تهران در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت:حدود ۳ ماه در اردوی آمادگی بودیم و در ۳ مرحله رقابتهای انتخابی درون اردویی بازیکنانمان را انتخاب کردیم […]

تیم تکواندو نوجوانان دختر استان تهران جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور،فردا شب راهی استان اردبیل محل برگزاری رقابتها می شوند .
عاطفه کشاورز سرمربی تیم تکواندو نوجوانان استان تهران در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت:حدود ۳ ماه در اردوی آمادگی بودیم و در ۳ مرحله رقابتهای انتخابی درون اردویی بازیکنانمان را انتخاب کردیم و با ترکیبی از برترین های استان برای حضور مقتدرانه در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور راهی اردبیل می شویم.
وی در ادامه افزود :تمامی بازیکنان در شرایط آمادگی جسمانی مطلوب به سر می برند و از انگیزه بسیار بالای برای حضور شایسته در رقابتهای کشور برخورد دارند و تنها با هدف کسب خوشرنگترین مدال به مصاف حریفانشان خواهد رفت .

11
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان استان تهران در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اذعان داشت :بیستمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور به مدت دو روز در سالن رضا زاده به میزبانی هیات تکواندو استان اردبیل برگزار خواهد شد و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی فدراسیون ،رقابت اوزان فرد(۴۲-، ۴۶-، ۵۲-، ۵۹- و ۶۸- کیلوگرم) صبح روز شنبه ۲۵ مهر ماه و اوزان زوج (۴۴-، ۴۹-، ۵۵-، ۶۳- و ۶۸+ کیلوگرم) یکشنبه ۲۶ مهر ماه برگزار می شود .
وی در ادامه گفت :ورود تیم ها، وزنکشی اوزان فرد، قرعه کشی اوزان دهگانه و جلسه سرپرستان روز جمعه (۲۴ مهرماه) در محل خوابگاه است و وزن کشی اوزان زوج روز شنبه (۲۵ مهرماه) انجام خواهد شد .
کشاورز با اشاره به این موضوع که رقابتهای کشوری امسال با هوگوهای الکترونیکی برگزار می شود بیان کرد:برگزاری رقابتهای کشوری با هوگوهای الکترنیکی بسیار در سطح برگزاری رقابتها ،قضاوت داوران و حساسیت مبارزات مثمر ثمر می باشد و مبارزات بچه ها بر رو شیابچانگ غیر قابل پیش بینی خواهد بود.
10
وی گفت :دختران هوگوپوش پایتخت با توجه به تمرینات که در اردوها داشتند و حضور شان در لیگ های کشوری تجربه مبارزه با هوگوهای الکترونیکی را دارند و خوشبختانه با آمادگی خوبی به مصاف رقبای کشوری خود خواهند رفت و معتقدم با خود باوری و اعتماد به نفس می توانند تمامی حریفان خود را شکست دهند و با کسب مدال برای حضور در میادین بین المللی گام بردارند .
سکاندار تیم تکواندو نوجوانان دختر در خصوص رقبای اصلی تیم پایتخت اظهار داشت:به طور حتم تمامی استان ها با بهترین های خود راهی این مسابقات خواهند شد و همه برای کسب مدال به این آوردگاه آمدند و نمی توان حریفی را دست کم گرفت و تمامی تیم های حاضر از مهترین حریفان ما محسوب می شوند .
کشاورز در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات و حمایت مسئولین تکواندو پایتخت گفت :تمامی بازیکنان و کادر فنی با هدف کسب جام قهرمانی راهی اردبیل می شوند و معتقدم با اتحاد،همدلی و تلاش می توانیم با دو پله صعود به این هدف دست یاببم و جوابگوی زحمات و اعتماد مسئولین هیات تکواندو استان تهران باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram