۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7497
  • 13 مهر 1394 - 12:16
  • 477 بازدید
  • ارسال توسط :
کسب دو نشان با ارزش ناشنوایان پایتخت در مسابقات قهرمانی آسیا

کسب دو نشان با ارزش ناشنوایان پایتخت در مسابقات قهرمانی آسیا

در پایان هشتمین دوره بازیهای آسیایی و اقیانوسیه، مرضیه خوش احوال و میثم عابدی  دو ملی پوش شایسته استان تهران موفق به کسب یک طلا و یک نقره شدند به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ هشتمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۵ ناشنوایان از ۱۱ تا ۱۹ مهر در چین تایپه […]

در پایان هشتمین دوره بازیهای آسیایی و اقیانوسیه، مرضیه خوش احوال و میثم عابدی  دو ملی پوش شایسته استان تهران موفق به کسب یک طلا و یک نقره شدند
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

هشتمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۵ ناشنوایان از ۱۱ تا ۱۹ مهر در چین تایپه برگزار می‌شود و کاروان ورزشی کشورمان در ۱۲ رشته ورزشی شامل: تکواندو، بدمینتون، بسکتبال، بولینگ، تنیس، تنیس روی میز، شنا، جودو، دوومیدانی، دوچرخه‎سواری، فوتبال و فوتسال در این بازی‎ها حضور دارد.
تیم تکواندوی ناشنوایان نیز در بخش مردان در سه وزن المپیکی و در بخش زنان در دو وزن المپیکی نماینده داشت که در پایان این رقابتها تیم تکواندو ناشنوایان کشورمان با کسب دو نشان طلا،یک نقره و دو برنز در مجموع دو بخش بانوان و اقایان در جایگاه قهرمانی این رقابتها ایستاد.
دو ملی پوش شایسته و توانمند استان تهران در این رقابتها، در وزن ۵۷- مرضیه خوش احوال در مصاف با حریف پرقدرت کره ای خود با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ پیروز شد و فینالیست شد. او سپس با نتیجه ۴ بر ۲ حریف قراقستانی خود را شکست داد و صاحب مدال طلا شد و  در وزن ۸۰- کیلوگرم نیز میثم عابدی در فینال برابر حریف کره ای با نتیجه ۱۶ بر ۹ متوقف شد و مدال نقره گرفت.
گفتنی است هدایت تیم ملی ناشنوایان کشورمان  در این دوره از رقابتها برعهده مربیان توانمند استان حسینعلی نعیمی  در بخش مردان و هدایت تیم ملی زنان برعهده مریم آذرمهر بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram