۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6395
  • 02 شهریور 1394 - 13:08
  • 421 بازدید
  • ارسال توسط :
کسب بیش از ۳ هزار مدال جهانی، آسیایی و بین المللی در دولت تدبیر و امید

کسب بیش از ۳ هزار مدال جهانی، آسیایی و بین المللی در دولت تدبیر و امید

کسب سه هزار و صد و بیست و دو مدال در سطح آسیایی، جهانی و بین المللی گوشه ای از فعالیت های معاونت قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید است. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، […]

کسب سه هزار و صد و بیست و دو مدال در سطح آسیایی، جهانی و بین المللی گوشه ای از فعالیت های معاونت قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید است.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حوزه معاونت قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه به منظور فرا رسیدن هفته دولت، عملکرد خود را از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم ، در بخش های مختلف منتشر کرد.
بر اساس این گزارش، ششصد و شصت و دو مدال جهانی، هزار و سیصد مدال آسیایی و هزار و دویست مدال بین المللی گوشه ای از این فعالیت ها است.
همچنین کسب مقام پنجم هجدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی ( ۲۱ مدال طلا، ۱۸ نقره و ۱۸ برنز) از افتخارات درخشان این حوزه محسوب می شود.
در این گزارش به کسب سهمیه شرکت در بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ نیز اشاره شده است که شامل: کسب ۴ سهمیه در رشته تکواندو و کسب ۳ سهمیه دوومیدانی می شود.
همچنین برگزاری جلسات متعدد به منظور ارزیابی عملکرد، اردوها و مسابقات فدراسیون های ورزشی به منظور کسب سهمیه بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو با حضور وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون ها از این برنامه ها است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram