۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 691
  • 07 دی 1388 - 0:46
  • 263 بازدید
  • ارسال توسط :

کاوه رضایی فنی ترین بازیکن لیگ تکواندو نوجوانان تهران

هفته های پنجم ، ششم و هفتم از بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ نوجوانان باشگاههای استان تهران روز جمعه چهارم دی ماه همراه با عزاداری سید سالار شهیدان برگزار گردید. .   به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این پیکارها با حضور 11 تیم و انجام 13 دیدار تیمی در خانه […]

هفته های پنجم ، ششم و هفتم از بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ نوجوانان باشگاههای استان تهران روز جمعه چهارم دی ماه همراه با عزاداری سید سالار شهیدان برگزار گردید.

.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این پیکارها با حضور 11 تیم و انجام 13 دیدار تیمی در خانه تکواندو پایتخت صورت پذیرفت.

در راستای این رقابتها در هفته پنجم تیم شهرداری هیئت کهریزک 8 بر 2 تیم تاجیک شهریار را شکست داد ، سایپا 6 بر 4 کارگران را مغلوب کرد ، دانشگاه پلیس 8 بر 2 از تیم طنین آراء فومن گذشت و تیم ستارگان شاعری 10 بر صفر با هیئت شمال غرب به پیروزی رسید.

درهفته ششم مجتمع جوانه 10 بر صفر تاجیک شهریار را شکست داد ، تیم سایپا 8 بر 2 در مقابل تیم شهرداری هیئت کهریزک به پیروزی رسید ، هیئت شمال غرب 7 بر 3 تیم تکاوران زمانی را شکست داد ، بازی بین تیمهای دانشگاه پلیس با شهرداری اندیشه و طنین آراء فومن با ستارگان شاعری به تساوی 5 بر 5 رسید در هفته هفتم تیم سایپا 10 بر صفر در مقابل تیم تاجیک شهریار به پیروزی رسید ، طنین آراء فومن 7 بر 3 تکاوران زمانی را شکست داد ، نتیجه رقابتهای دانشگاه پلیس و کارگران به تساوی 5 بر 5 کشیده شد و تیم ستارگان شاعری 10 بر صفر از سد شهرداری اندیشه گذشتند.

بر این اساس تیم سایپا با 18 امتیاز صدرنشین است ، تیم ستارگان شاعری با 11 امتیاز در مکان دوم است و تیم جوانه با 10 امتیاز سوم است. در پایان از سوی کمیته برگزاری سازمان لیگ تیم سایپا با سرپرستی حیدر حقیقی فنی ترین تیم شناخته شد ، عنوان اخلاق به تیم کارگران رسید ، مهدی شاعری از تیم ستارگان شاعری در جایگاه بهترین سرپرست ایستاد ، کاوه رضایی از تیم ستارگان شاعری به عنوان بهترین بازیکن ، عنوان بهترین کوچ به حمید طهماسبی از تیم سایپا رسید و بهترین قضاوت کننده محمد حسن حیدری شد.

لازم به ذکر ست هفته های هشتم و نهم لیگ نوجوانان 25 دی ماه برگزار میشود.

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram