۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11490
  • 03 مهر 1389 - 9:32
  • 59 بازدید
  • ارسال توسط :

کانون جماران شمیرانات صدر نشین لیگ تکواندو خردسالان

پنجمین دوره لیگ بانوان خردسال و نونهال تکواندو استان تهران روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه به  با عنوان اخلاق به مناسبت هفته دفاع مقدس در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : هفته های چهارم تا هفتم لیگ خردسالان با شرکت ۸ تیم و انجام ۱۶ دیدار تیمی […]

پنجمین دوره لیگ بانوان خردسال و نونهال تکواندو استان تهران روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه به  با عنوان اخلاق به مناسبت هفته دفاع مقدس در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : هفته های چهارم تا هفتم لیگ خردسالان با شرکت ۸ تیم و انجام ۱۶ دیدار تیمی انجام شد که در هفته اول تیم مرکز آموزش بازی را با نتیجه ۵ بر ۴ به آموزش و پرورش واگذار کرد ، هوگوپوشان سیمای ساجدین با نتیجه ۶ بر ۴ تیم اسلامشهر را مغلوب کرد ، شهر ری با نتیجه ۹ بر صفر به تیم جنوب غرب باخت و هوگوپوشان کانون جماران شمیرانات با نتیجه ۷ بر ۳ از سد تیم باشگاه فرهنگی ورزشی درنا گذشتند. در هفته پنجم جنوب غرب بازی را با نتیجه ۸ بر یک به شرکت واحد واگذار کرد ، سیمای ساجدین با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب مرکز آموزش شد ، باشگاه فرهنگی ورزشی درنا با نتیجه ۹ بر یک از تیم اسلامشهر برد و تیم شهر ری بازی را با نتیجه ۱۰ بر صفر به تیم کانون جماران شمیرانات واگذار کرد. در هفته ششم نتیجه بازی بین تیمهای آموزش و پرورش اسلامشهر با سیمای ساجدین و شرکت واحد با کانون جماران شمیرانات به تساوی ۵ بر ۵ رسیدند ، باشگاه فرهنگی فرهنگی ورزشی درنا با نتیجه ۸ بر ۲ در مقابل تیم مرکز آموزش به پیروزی دست یافت و شهر ری ۱۰ بر صفر به تیم اسلامشهر باخت. در هفته هفتم کانون جماران شمیرانات با نتیجه ۸ بر ۲ از سد تیم جنوب غرب گذشت ، آموزش و پرورش اسلامشهر با نتیجه ۱۰ بر صفر بازی را به باشگاه فرهنگی ورزشی درنا واگذار کرد ، هوگوپوشان اسلامشهر با نتیجه ۹ بر یک مغلوب شرکت واحد شدند و تیم مرکز آموزش ۷ بر صفر تیم شهر ری را برد.
همچنین هفته های پنجم ، ششم ، هفتم و هشتم  لیگ نونهالان با حضور ۱۰ تیم و انجام ۲۰ دیدار تیمی صورت گرفت که در هفته پنجم نتیجه بازی بین تیم های قلم با مرکز آموزش ، ماهان صنعت آریا با اسلامشهر و شرکت واحد با پاکدشت ۱۰ بر صفر شد ، هوگوپوشان شرکت عملیات و اکتشافات نفت با نتیجه ۵ بر ۴ تیم شهر قدس را بردند ، تکواندوکاران آموزش و پرورش اسلامشهر با نتیجه ۶ بر ۴ تیم سیمای ساجدین را مغلوب کردند. در هفته ششم تکواندوکاران جنوبغرب با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب تیم قلم شدند ، باشگاه فرهنگی ورزشی درنا با نتیجه ۷ بر ۳ از سد تیم شهر قدس گذشت ، تیم ماهان صنعت آریا با نتیجه ۹ بر یک مرکز آموزش را شکست داد ، نتیجه بازی بین تیم های شرکت عملیات و اکتشافات نفت با سیمای ساجدین به تساوی ۵ بر ۵ رسید ، تکواندوکاران اسلامشهر با نتیجه ۱۰ بر صفر پاکدشت را شکست دادند و  بازی بین تیم های شرکت واحد با آموزش و پرورش اسلامشهر ۹ بر یک به نفع تیم شرکت واحد به پایان رسید. در هفته هفتم ماهان صنعت آریا با نتیجه ۸ بر ۲ جنوب غرب را مغلوب کرد ، باشگاه فرهنگی ورزشی درنا با نتیجه ۷ بر ۳ از تیم سیمای ساجدین گذشت ، پاکدشت با نتیجه ۸ بر صفر بازی را به مرکز آموزش واگذار کرد ، هوگوپوشان عملیات و اکتشافات نفت ۷ بر ۲ به شرکت واحد باختند و آموزش و پرورش اسلامشهر با نتیجه ۸ بر ۲ از تیم اسلامشهر گذشت. در هفته هشتم تیم قلم با نتیجه ۷ بر ۳ ماهان صنعت آریا را مغلوب کرد ، باشگاه فرهنگی ورزشی درنا و شرکت واحد ۵ بر ۵ مساوی شدند ، تیم مرکز آموزش با نتیجه ۶ بر ۳ از سد تیم آموزش و پرورش اسلامشهر گذشت و هوگوپوشان جنوب غرب و عملیات و اکتشافات نفت با نتیجه ۱۰ بر صفر پاکدشت و اسلامشهر را شکست دادند.
لازم به ذکر است طبق نتایج تیمی در رده سنی خردسالان تا پایان هفته هفتم کانون جماران شمیرانات با ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، شرکت واحد با ۱۶ امتیاز و باشگاه فرهنگی ورزشی درنا با ۱۵ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند و در رده سنی نونهالان تا پایان هفته هشتم تیم قلم با ۲۱ امتیاز اول ، شرکت واحد با ۱۹ امتیاز دوم و ماهان صنعت آریا با ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند.
در پایان از سوی کمیته برگزاری لیگ در گروه سنی خردسالان باشگاه فرهنگی ورزشی درنا ب به عنوان فنی ترین تیم انتخاب شد ، ریحانه فولادی فنی ترین مربی و نرگس خلیلی از تیم کانون جماران شمیرانات فنی ترین بازیکن شد و در گروه سنی نونهالان ماهان صنعت آریا نشان فنی ترین تیم ، زینال زاده نشان فنی ترین مربی را کسب کرد و آناهیتا کشوری از تیم قلم فنی ترین بازیکن شد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram