۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 9016
  • 24 آذر 1394 - 11:56
  • 454 بازدید
  • ارسال توسط :
کاشانی : استعدادیابی  آینده نگری برای  تکواندو کشور است

کاشانی : استعدادیابی آینده نگری برای تکواندو کشور است

مسئول کمیته استعداد یابی فدراسیون تکواندو گفت : به دنبال جذب و شناسایی نخبه های ورزش تکواندو از تمامی استان های کشور هستیم تا یک پشتوانه قوی درآینده داشته باشیم . هادی کاشانی مسئول کمیته استعداد یابی فدراسیون تکواندو بیان داشت :کمیته استعدادیابی در نظر دارد با توجه ویژه به استعداد ها و پتانسیل های […]

مسئول کمیته استعداد یابی فدراسیون تکواندو گفت : به دنبال جذب و شناسایی نخبه های ورزش تکواندو از تمامی استان های کشور هستیم تا یک پشتوانه قوی درآینده داشته باشیم .
هادی کاشانی مسئول کمیته استعداد یابی فدراسیون تکواندو بیان داشت :کمیته استعدادیابی در نظر دارد با توجه ویژه به استعداد ها و پتانسیل های موجود در سطح کشور وبرگزاری دوره های آموزشی برای مسئولین استعدادیابی هر استان،تکواندو کاران مستعد ونخبه کشور را شناسایی ودر جهت پرورش و رشد آنان برای آینده تکواندو اقدامات لازم را انجام دهد .
وی در ادامه افزود:بحث استعدادیابی یک برنامه کاری طولانی مدت است و باید با صبر و حوصله پیش برویم ومی بایست تنها نگاهمان به آینده باشد چراکه معتقدم استعدایابی در تکواندو یک آینده گری است و با حمایت و توجه ویژه می توان به اهداف والای تکواندو کشور در سطح بین المللی دست یافت .
کاشانی با بیان اینکه کمیته استعدادیابی در سه مرحله کار خود را آغاز کرده است ،اظهار داشت :در نخستین مرحله کمیته استعدادیابی دوره های آموزشی را برای شناخت پیکر سنجی ( انترومتریک ) ویژه مسئولین کمیته استعدادیابی استان ها و قهرمانان بین المللی برگزار خواهد کرد که برهمین اساس و با توجه برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته ،اولین کارگاه آموزشی خود را در سه بخش ویژگی های فیزیولوژیک ،آنترو متریک بدن و روانشناختی ویژه استان ها در مورخ 17 دی ماه به مدت یک روز برگزار می کند .
وی در ادامه افزود: همچنین در نظر داریم یک دوره بین المللی پیکر سنجی ( آنترومتریک ) با همکاری فدراسیون پزشکی و وزارت ورزش به مدت سه روز دربهمن ماه سال جاری ویژه برخی از مسئولین استعددیابی استان ها و قهرمانان بین المللی کشورمان در بخش آقایان برگزار نماییم .
مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون تکواندو گفت :پس از بحث دوره های آموزشی ،در مرحله دوم ارسال بخشنامه ها به استان ها ست که براساس آن می بایست مسئولین کمیته استعدادیابی یک سری تست های آمادگی جسمانی را در بین تکواندو کاران بین9 تا 17 سال خود انجام دهند و درپایان هر فصل نتایج را به فدراسیون ارسال کنند .
کاشانی در پایان گفت :تستهای مصوب روانشناختی و روانشناسی ورزشی مرحله سوم است که با همکاری مرکز روانشناسی اکادمی ملی المپیک انجام خواهد شد تا با یک نگاه ویژه و تخصصی در این بحث بتوانیم نیروهای مستعد و با استعداد را شناسایی و در جهت پرورش آنان گام برداریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram