۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 54327
  • 17 دی 1400 - 21:36
  • 539 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تشکر رییس فدراسیون تکواندو پس از رای اعتماد اعضای مجمع

پیام تشکر رییس فدراسیون تکواندو پس از رای اعتماد اعضای مجمع

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو با انتشار پیامی از اعضای مجمع تکواندو که به وی اعتماد کردند و سکان هدایت این رشته را به او سپردند، تشکر کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو با انتشار پیامی از اعضای مجمع تکواندو […]

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو با انتشار پیامی از اعضای مجمع تکواندو که به وی اعتماد کردند و سکان هدایت این رشته را به او سپردند، تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو با انتشار پیامی از اعضای مجمع تکواندو که به وی اعتماد کردند و سکان هدایت این رشته را به او سپردند، تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

عرض سلام و ادب خدمت بزرگان تکواندو

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری دخت نبی اکرم، خانم فاطمه زهرا(ع) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها؛ بدینوسیله از تک تک اعضای مجمع تکواندو که به اینجانب اعتماد کرده و سکان هدایت این رشته المپیکی و پرافتخار را به بنده سپردند تقدیر و تشکر می نمایم.

همچنین از همه پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان ، داوران، اهالی تکواندو و اصحاب رسانه که در این مدت کنار بنده بودند صمیمانه تشکر می کنم.

پر واضح است که موسم انتخابات تمام شده و فصل همدلی و وفاق برای ساختن آینده ای روشن و بازگشت به روزهای اوج در فضای دوستانه و به دور از هر گونه بی اخلاقی فرا رسیده است.

رجا واثق داریم راه سخت پیش رو بدون مشارکت کارشناسان، بزرگان و قهرمانان تکواندو نتیجه بخش نخواهد بود. از همین رو از همه عزیزان دعوت می کنم برای رسیدن به این اهداف و موفقیت‌های بزرگ به خانه خود، فدراسیون تکواندو آمده و یاری رسان اینجانب باشند.

فرزند کوچک تکواندو
هادی ساعی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram