۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7607
  • 20 مهر 1394 - 9:18
  • 522 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تسلیت سرپرست هیات تکواندو استان تهران  به مناسبت شهادت سردار همدانی

پیام تسلیت سرپرست هیات تکواندو استان تهران به مناسبت شهادت سردار همدانی

علی خلیلی سرپرست هیات تکواندو استان تهران  با صدور پیامی شهادت سردار دلاور سپاه اسلام، سردار حسین همدانی که در دفاع از حرم اهل بیت به فیض شهادت نائل آمد را تبریک و تسلیت گفت. به گزارشروابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، متن پیام صادر شده از سوی علی خلیلی  بدین شرح است: بسم الله […]

علی خلیلی سرپرست هیات تکواندو استان تهران  با صدور پیامی شهادت سردار دلاور سپاه اسلام، سردار حسین همدانی که در دفاع از حرم اهل بیت به فیض شهادت نائل آمد را تبریک و تسلیت گفت.

1863398

به گزارشروابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، متن پیام صادر شده از سوی علی خلیلی  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

شهادت سردار سرافراز و با بصیرت حسین همدانی در میدان‌های حمایت از مقاومت اسلامی و کمک‌های مستشاری به ارتش و نیروهای مقاومت سوریه را به محضر امام زمان (عج) مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده محترم آن سردار رشید و آحاد ملت شریف و مجاهد پرور ایران و نیز ملت مقاوم سوریه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

سردار همدانی در دوران مبارزه برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیتی موثر داشت و پس از انقلاب نیز برای شکل گیری شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت کرد و در دوران جنگ تحمیلی در دفاع از کیان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی حماسه آفرینی کرد.

این سردار دلاور اسلام سرانجام در حراست از حرم حضرت زینب کبری(س) در برابر گروه‌ها تکفیری و تروریستی و دشمنان انسانیت به فیض شهادت رسید و به یاران و همرزمان مجاهد خود پیوست.

مشعل فروزان این جهاد پایان‌ناپذیر خاموش نخواهد شد و جهان اسلام با این شهادت سرافراز گردید و دشمنان بدانند راه مقاومت و مقابله با صهیونیست‌ها و مقابله با نفوذ امریکایی‌ها در بلاد اسلامی همچنان قدرتمندانه ادامه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram