۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 12321
  • 30 فروردین 1393 - 10:30
  • 420 بازدید
  • ارسال توسط :

پیام تبریک جمشید سهرابی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن

نام‌گذاری این روز فرخنده به مناسبت ولادت باسعادت ام‌الائمه(س) به عنوان روز زن، جهت‌گیری روشن‌گرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی در معرفی مسیر تعالی به بانوان ایران اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛
جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران به مناسبت تولد حضرت زهرا(س) و روز زن، این روز را به تمام  مربیان ،داوران ،مسئولین ،قهرمانان و تکواندو کاران بانو ی پایتخت نشین تبریک گفت.
متن پیام تبریک جمشید سهرابی  به شرح زیر است:
“۲۰ جمادی الثانی تقارن با ۳۱ فروردین مصادف با دو رویداد تاریخ‌ ساز در عرصه جهانی است. یکی ولادت با برکت دخت گرامی پیامبر اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) و دیگری تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرزند حضرت زهرا(س) حضرت امام خمینی(ره) که هر یک شایسته بزرگداشت ویژه می‌باشد.
حضرت زهرای مرضیه(س) در مقام دخت شایسته پیامبر، در جایگاه همسر فداکار حضرت علی(ع) و به منزله مادر امامان بزرگوار شیعه، حامل درسی ارزشمند و پربهااست. اگر زنان مسلمان ایران توانستند با حضور حماسی خود در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، معنای نوینی را از زن مسلمان در پیش روی جهانیان آشکار کنند، به سبب الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) بوده است.
امید است زنان ایران اسلامی به ویزه مربیان ،داوران ،مسئولین ،قهرمانان و تکواندو کاران استان تهران   با عزم و اراده قاطع، بیش از پیش به شناخت وجوه تعالی‌بخش حیات پرفیض بانونی نمونه اسلام و پیروی از آن اهتمام ورزند، تا بتوانند به رسالت اسلامی و انقلابی خویش در عرصه های ورزشی عمل نمایند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram