۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4561
  • 27 خرداد 1394 - 10:24
  • 169 بازدید
  • ارسال توسط :
پيام نظر: روابط عمومي هاي ورزشي بايد تحليل گر باشند

پيام نظر: روابط عمومي هاي ورزشي بايد تحليل گر باشند

سومين جلسه شوراي روابط عمومي هاي ادارات حوزه و شهرستان و هيات هاي ورزشي استان تهران،  با حضور پيام نظر مشاور مدیرکل و رئیس روابط عمومی اداره کل تشكيل شد. پیام نظر در اين مراسم گفت: هدف از تشكيل جلسات ماهانه شورا كه با حضور اعضاء انجام مي شود، برنامه ريزي اهداف سالجاري و بحث […]

سومين جلسه شوراي روابط عمومي هاي ادارات حوزه و شهرستان و هيات هاي ورزشي استان تهران،  با حضور پيام نظر مشاور مدیرکل و رئیس روابط عمومی اداره کل تشكيل شد.
پیام نظر در اين مراسم گفت: هدف از تشكيل جلسات ماهانه شورا كه با حضور اعضاء انجام مي شود، برنامه ريزي اهداف سالجاري و بحث و تبادل نظر در خصوص توانمندسازی روابط عمومي است.
وي در ادامه افزود: در سال 94 مراسم تجليل از برترين هاي روابط عمومي هيات ها و ادارات به نحو شايسته انجام شد که باید با تداوم این کار وایجاد انگیزه در بهبود سطح ارتباطی ورزش وجوانان استان تهران کوشا باشیم.
مشاور مديركل خاطر نشان كرد: بايد در حوزه روابط عمومي آسيب شناس باشيم و عيوب كار را بررسي نمائيم. كار ما بسيار دشوار است و نياز به پويايي دارد و بايد بعد از 4 سال تجربه اي كه شورا بدست آورده، ويژگي هاي خود را نمايان كند.
پيام نظر تصريح كرد: هم اكنون بعد از برگزاري 4 دوره مراسم تجليل و دوره كمك آموزشي مدرن، بايد ديد ما فراگير شود و به سمت و سوي توسعه و حرفه اي بودن پيش برويم. در واقع روابط عمومي هاي ورزشي بايد تحليل گر باشند.
وی در ادامه صحبت هاي خود افزود: ما امروز بايد به سمت نقد فنی و تحليل اخبار و فعاليت ها برويم و ديدگاه هاي تخصصي را به جامعه مخاطب تزريق كنيم.
نظر خاطر نشان كرد: تعامل نوين اداره كل با رسانه ها در سال جاري با حمايت مشاور وزير و مدير كل به عنوان چهره شناخته شد به خوبي شكل گرفته كه ماحصل تجربه اين چند سال كار است و در حوزه ها و شهرستان ها و هيات ها نيز بايد اين امر محقق شود و نبايد مديران روابط عمومي ها گرايشي يا گزينه اي شوند و بايد با صاحب نظران تعامل وجود داشته باشد.
گفتني است در اين جلسه که با حضور مهندس شکیبا مهر مشاور مدیرکل و رئیس واحد فنی مهندسی اداره کل، فاطمه سلیمی معاون امور فرهنگی و جوانان و آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر برگزار شد، شکیبا مهر با اشاره به فعالیت خوب روابط عمومی و مشاهده مطلوب اثرات آن گفت: امیدوارم با همدلی شما عزیزان بتوانیم روزهای خوب و پر تلاشی را برای ورزش و جوانان تهران رقم بزنیم.
در ادامه جلسه نیز دارا، آقازاده، سلطانی، صفا، مرداني، بهرامي، شكوري، رضايي، بوربور، كاظمي، شيرازي، فرهادلو و رحيمي پور،اعضای شورای روابط عمومی های ادارات حوزه و شهرستان و هیات ورزشی استان تهران به بیان پيشنهادات و دیدگاه های خود در راستای دستور جلسه شورا پرداختند و احکام اعضای شورا اهدا شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram