۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13535
  • 13 بهمن 1393 - 6:20
  • 176 بازدید
  • ارسال توسط :

پیام تبریک رییس هیئت تکواندو استان تهران به مناسبت ایام الله دهه فجر


جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران  طی پیامی فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر را  به خانواده بزرگ تکواندو پایتخت تبریک گفت .

رییس هیئت تکواندو استان تهران

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران  متن این پیام به این شرح است:
انقلاب اسلامی ایران به عنوان عظیم ترین تحول قرن و خط بطلانی بر ایدئولوژیهای شیطانی شرق و غرب که چشم طمع آنان همچنان بر فرهنگ، سرزمین و اعتقادات ملت های مظلوم عالم دوخته است با الهام از نهضت خونبار حسینی همواره پویاتر از پیش به عنوان طلایه دار و سرمشق ظلم ستیزی برای همه آزادیخواهان در عرصه گیتی جلوه گری می نماید.
اکنون که ۳۶ سال از آن خاطره شکوهمند می گذرد و نهال انقلاب به درختی تناور تبدیل گشته است در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ضمن آرزوی علو درجات  برای روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به مردم قدرشناس را با تأسی از منویات رهبر فرزانه انقلاب و اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید  را به ما عنایت فرموده است.
افتخارآفرینی های حوزه سیاست خارجی و دفاع از برخورداری ملت بزرگ ایران از انرژی هسته ای و اجرای طرح تحول نظام سلامت  به عنوان سه دستاورد شاخص دولت تدبیر و امید در راستای محرومیت زدایی، توسعه اقتصادی و خوداتکایی ملت شریف ایران محسوب می گردد.

این ایام عزیز و فرخنده،فرصتی است بس غنیمت، که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناوراین انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

سی و ششمین  سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به خانواده بزرگ تکواندو پایتخت  تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیورخواستارم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram