۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11501
  • 10 مهر 1389 - 9:57
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

پرواز پایتخت نشینان به سوی مسابقات جهانی تکواندو

تیم ملی زنان و مردان پومسه ایران روز دوشنبه ۱۲ مهر ماه از طریق فرودگاه امام خمینی عازم کشور امارات می شوند و پس از یک توقف کوتاه به ازبکستان خواهند رفت .     به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : پنجمین دوره مسابقات جهانی پومسه در شهر تاشکند صورت خواهند پذیرفت […]

تیم ملی زنان و مردان پومسه ایران روز دوشنبه ۱۲ مهر ماه از طریق فرودگاه امام خمینی عازم کشور امارات می شوند و پس از یک توقف کوتاه به ازبکستان خواهند رفت .  

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : پنجمین دوره مسابقات جهانی پومسه در شهر تاشکند صورت خواهند پذیرفت که تیم ملی مردان و زنان ایران با هدایت استاد کانگ شین چال ( سرمربی تیم مردان ) و یوجین ( مربی تیم بانوان ) در این پیکارها شرکت می نمایند. بر این اساس اشاره ای خواهیم داشت به افتخار آفرینی پایتخت نشینان در چهار دوره گذشته مسابقات جهانی پومسه ، سید حسن زاهدی نام آشنای تکواندو ایران که بارها در عرصه مبارزه به مدالهای جهانی و آسیایی رسیده است ، این دوره به عنوان کاپیتان تیم ملی پومسه را همراهی می نماید. وی هم اکنون چهارمین حضور خود را در تیم ملی پومسه تجربه می کند ، قهرمان تکواندو جهان در سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ در بخش تیمی به مدال زرین طلا رسیده است و در سال ۲۰۰۶ در اولین دوره مسابقات در بخش انفرادی به مدال برنز دست یافته است.دومین نماینده پایتخت علی براری در گروه سنی ۴۱ تا ۵۰ سال شرکت می کند ، براری در اولین دوره مسابقات غرب آسیا به مدال زرین طلا رسید و مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۰۹ مصر را در کارنامه خود دارد که امیدواریم مدال طلای غرب آسیا در تاشکند تکرار شود.                                                           
سومین نماینده تهران مهدی جمالی کوچکترین عضو تیم پومسه مردان است. وی در گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ سال به روی شیاپ جانگ می رود ، جمالی شاگرد استاد نیما مهربانی است و در سال ۲۰۰۸ در اولین دوره مسابقات غرب آسیا به مدال ارزشمند طلا رسیده است و در سال ۲۰۰۹  مدال نقره گروه سنی ذکر شده را از آن خود نموده است.

تنها نماینده زن تکواندوکار تهران بدری اسدی است که در سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ به مدال ارزشمند نقره رسیده است و این بار سومین حضور خود را تجربه می کند که امیدواریم به رنگ طلا تبدیل شود.

ضمناً علی اصغر ذوالفقاری داور بین الملل تکواندو پایتخت در این رقابت ها قضاوت میکند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram