۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 19570
  • 30 شهریور 1395 - 10:47
  • 362 بازدید
  • ارسال توسط :
پایتخت نشینان فاتح سکوهای لیگ خردسالان دختر کشور شدند

پایتخت نشینان فاتح سکوهای لیگ خردسالان دختر کشور شدند

در پایان سومین دوره رقابتهای لیگ خردسالان دختر کشور،سه تیم پایتخت نشین”لوازم خانگی کن،شمالشرق  و جنوبشرق” توانستند به ترتیب عناوین اول تا سوم این رقابتها را از آن خود کنند . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛هفته هفتم (پایانی)از سومین دوره لیگ خردسالان دختر «جام غنچه های تکواندو» با حضور ۱۲۹ تکواندوکار […]

در پایان سومین دوره رقابتهای لیگ خردسالان دختر کشور،سه تیم پایتخت نشین”لوازم خانگی کن،شمالشرق  و جنوبشرق” توانستند به ترتیب عناوین اول تا سوم این رقابتها را از آن خود کنند .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛هفته هفتم (پایانی)از سومین دوره لیگ خردسالان دختر «جام غنچه های تکواندو» با حضور ۱۲۹ تکواندوکار در قالب ۸ تیم حوزه جنوب‌شرق، هیات تکواندوی شمال‌غرب، لوازم خانگی کن، هیات تکواندوی خراسان رضوی، هیات تکواندوی جنوب‌غرب، هیات تکواندوی شهرستان سرخه، موقوفه گنجعلی‌خان و هیات تکواندوی شمال‌شرق برگزار شد و پرونده این دوره از رقابت‌ها با قهرمانی تیم لوازم خانگی کن بسته شد.
تیم لوازم خانگی کن برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها، از ۷ مبارزه ۶ برد و یک تساوی را بدست آورد و با ۱۹ امتیاز و تفاضل ۴۸ جام قهرمانی را بالای سر برد.
هیات تکواندوی شمال‌شرق با ۶ پیروزی، یک تساوی، ۱۹ امتیاز و تفاضل ۴۲ نایب قهرمان شد و حوزه جنوب‌شرق نیز با ۵ پیروزی، ۲ شکست و ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
تیم‌های هیات تکواندوی جنوب‌غرب، هیات تکواندوی خراسان‌رضوی، هیات تکواندوی شمال‌غرب، هیات تکواندوی شهرستان سرخه و موقوفه گنجعلی‌خان رده‌های چهارم تا هشتم را از آن خود کردند.
نتایج هفته هفتم///
تیم حوزه جنوب‌شرق ۳ – تیم لوازم خانگی کن ۷
تیم هیات تکواندوی جنوب‌غرب ۲ – تیم هیات تکواندوی شمال‌شرق ۸
تیم هیات تکواندوی شمال‌غرب ۵ – تیم خردسالان دختر موقوفه گنجعلی‌خان ۵
تیم هیات تکواندو شهرستان سرخه ۳ – تیم هیات تکواندوی خراسان رضوی ۵
بهترین‌ها///
بهترین سرپرست: تهمینه مرندی (هیات تکواندوی شمال‌شرق)
بهترین مربی: زهرا لشکری (تیم لوازم خانگی کن)
فنی‌ترین بازیکن: ستایش قهرمانی (تیم لوازم خانگی کن)

 

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram