۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6151
  • 28 مرداد 1394 - 11:23
  • 463 بازدید
  • ارسال توسط :
پاسار:با صد در  صد آمادگی به موجو می روم

پاسار:با صد در صد آمادگی به موجو می روم

مجتبی پاسار ملی پوش نونهال وزن ششمی استان تهران گفت:برای حضور در دومین دوره رقابتهای جهان با آمادگی صد در صد به مصاف رقبای جهانی خود می روم . مجتبی پاسار نونهال شایسته و توانمند استان تهران در گفتگو با روابط عمومی اظهار داشت:مسابقات جهانی تکواندو به واسطه حضور برترین های جهان یکی از مهمترین […]

مجتبی پاسار ملی پوش نونهال وزن ششمی استان تهران گفت:برای حضور در دومین دوره رقابتهای جهان با آمادگی صد در صد به مصاف رقبای جهانی خود می روم .
مجتبی پاسار نونهال شایسته و توانمند استان تهران در گفتگو با روابط عمومی اظهار داشت:مسابقات جهانی تکواندو به واسطه حضور برترین های جهان یکی از مهمترین رویداد مهم ورزشی است که آرزوی هر ورزشکاریست که در این رقابتها بتواند مبارزه کند،در طول این مدت تمام تلاش خود را کردم تا بتوانم در تمامی مسابقات هم استانی و کشوری به بهترین نحو عمل کنم که خوشبختانه نتیجه تمامی زحماتم را دیدم و توانستم با جلب اعتماد کادر فنی و مسئولین راهی کره جنوبی شوم
دارنده مدال طلای اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در ادامه بیان داشت:با توجه به برگزاری اردوهای مستمر و منظمی که داشته ام در شرایط کامل آمادگی جسمانی و روحی قرار دارم و برای حضور بر روی شیابچانگ جهانی از آمادگی صد در صد برخوردارم و تنها برای کسب طلا به مصاف حریفانم می روم .
پاسار اظهار داشت :تمامی بازیکنان اعزامی به این رقابتها با هدف کسب خوشرنگترین مدال و حفظ عنوان قهرمانی پا به میدان خواهند گذاشت و قطعا با توجه به آمادگی که داریم به طور حتم به این مهم خواهیم رسید و بار دیگر قدرت نونهالان تکواندو ایران رابه رخ جهانیان خواهیم کشاند .
وی در پایان گفت:رقابت در میدان جهانی موجو اولین تجربه ام می باشد و امیدوارم بتوانم از سد تمام حریفانم بگذر م و با کسب نشان طلا به ایران بازگردم و نتیجه تمامی زحمات خود و والدینم را بدهم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram