۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 15046
  • 22 اسفند 1394 - 11:12
  • 242 بازدید
  • ارسال توسط :
“پارسیا” کاپ قهرمانی لیگ نوجوانان پسر پایتخت را بالای سر برد

“پارسیا” کاپ قهرمانی لیگ نوجوانان پسر پایتخت را بالای سر برد

با برگزاری هفته دوزادهم تا چهاردم  لیگ  نوجوانان پسر، پارسیا قهرمان شد، بهین آور عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و آکادمی ماهان بر سکوی سوم ایستاد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ هفته دوازدهم ،سیزدهم  و چهاردهم  (هفته پایانی)بیست و نهمین دوره رقابتهای  لیگ  نوجوانان پسر باشگاههای استان تهران تحت عنوان […]

با برگزاری هفته دوزادهم تا چهاردم  لیگ  نوجوانان پسر، پارسیا قهرمان شد، بهین آور عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و آکادمی ماهان بر سکوی سوم ایستاد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

هفته دوازدهم ،سیزدهم  و چهاردهم  (هفته پایانی)بیست و نهمین دوره رقابتهای  لیگ  نوجوانان پسر باشگاههای استان تهران تحت عنوان (جام آینده سازان المپیک)، با حضور هشت تیم روز گذشته (جمعه) در خانه تکواندو پایتخت  پیگیری شد و برترین‌های این دوره از مسابقات مشخص شدند.
در پایان هفته چهاردهم این رقابتها، پارسیا با ۱۱ برد و یک مساوی و کسب ۳۴ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، بهین آور با ۱۰ برد،یک باخت و یک تساوی و باکسب۳۱   امتیاز و نایب قهرمان شد و تیم آکادمی ماهان  با ۸ برد و ۴باخت و  ۲۴ امتیاز عنوان سوم را بدست آورد.
مدرسه تکواندو شهیدمددپور با ۹ امتیاز چهارم شد ،تشریفات  با ۹  امتیاز تفاضل  -۲۳  عنوان پنجمی را به خود اختصاص داد، استعدادیابی با کسب ۹ امتیاز و تفاضل -۲۹ ششم شد و آریا رزم با کسب ۸ امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت.

 

نتایج هفته دوازدهم الی چهاردهم این دوره از رقابتها بدین شرح اعلام شد ؛

هفته دوزادهم :

تشریفات ۴ – آریا رزم ۶

استعدادیابی ۴ – پارسیا ۶

هفته سیزدهم :

استعدادیابی ۵ – تشریفات ۵

اکادمی ماهان ۴ – بهین اور ۶

هفته چهاردهم :

استعدادیابی ۶ – آریا رزم ۴

پارسیا ۶ – بهین اور ۳

گفتنی است در پایان این رقابتها،پارسیا در جایگاه فنی ترین تیم قرار گرفت،آریا رزم به عنوان  تیم اخلاق  معرفی شد،مصطفی فرهادی از تیم استعدادیابی به عنوان بهترین سرپرست برگزیده شد،حمید رضا صدری  از آکادمی ماهان بهترین بازیکن شد و علی اکبری از تیم پارسیا در جایگاه بهترین مربی قرار گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram