۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6372
  • 02 شهریور 1394 - 10:35
  • 342 بازدید
  • ارسال توسط :
ولی پور فینالیست وزن اول جهان

ولی پور فینالیست وزن اول جهان

دومین روز از مسابقات قهرمانی نونهالان جهان با رقابتهای ۵ وزن در کره جنوبی آغاز شده است  که ولی‌پور  و پاسار  دو ملی پوش پایتخت نشین  کشورمان بودند که امروز به مصاف رقبای جهانی خود رفتند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ دومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان جهان، از دیروز (یکشنبه) با […]

دومین روز از مسابقات قهرمانی نونهالان جهان با رقابتهای ۵ وزن در کره جنوبی آغاز شده است  که ولی‌پور  و پاسار  دو ملی پوش پایتخت نشین  کشورمان بودند که امروز به مصاف رقبای جهانی خود رفتند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

دومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان جهان، از دیروز (یکشنبه) با حضور ۴۶۵ تکواندوکار از ۵۹ کشور به میزبانی شهر “موجو” کره جنوبی و در سالن “تی ۱” این شهر آغاز شده است و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

صبح امروز  و در دومین روز این رقابتها ، امیر ولی پور  در وزن یک و مجتبی پاسار در وزن ششم  دو ملی پوش شایسته و توانمند استان تهران به میدان رفتند که ولی پور با شکست حریفانی از آذربایجان ،اسپانیا،مکزیک و فلیپین راهی رقابتهای فینال شد تا در یک قدمی عنوان قهرمانی جهان قرار بگیرد .

812231961_38257

 

812712089_28983

مجتبی پاسار نیز درمرحله مقدماتی به مصاف حریفی از سوریه رفت و ۲۸ بر ۷ پیروز میدان شد،در مرحله بعدی حریف تایلندی خود را  ۲۴ بر ۲۲ شکست داد و در مرحله نیمه نهایی در مقابل حریف ترکیه ای خود با اختلاف دو امتیاز شکست خورد و ازگردونه رقابتها حذف شد .

گفتنی است نیما مهر علی ملی پوش شایسته پایتخت در نخستین روز از مسابقات جهانی توانست مدال طلای سنگین وزن این رقابتها را از ان خود کند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram