۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6136
  • 27 مرداد 1394 - 10:40
  • 457 بازدید
  • ارسال توسط :
ولی پور:دومین طلایم را در مسابقات جهانی کسب می کنم

ولی پور:دومین طلایم را در مسابقات جهانی کسب می کنم

ملی پوش شایسته نونهال استان تهران گفت:دراولین حضورم در مسابقات قهرمانی جهانی،برای کسب دومین مدال درخشان طلا با تمام توانم خواهم جنگید . امیر ولی پور ملی پوش وزن اولی تیم تکواندو کشورمان در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت:دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۵،از یکم لغایت چهارم شهریور ماه در شهر موجو به میزبانی […]

ملی پوش شایسته نونهال استان تهران گفت:دراولین حضورم در مسابقات قهرمانی جهانی،برای کسب دومین مدال درخشان طلا با تمام توانم خواهم جنگید .
امیر ولی پور ملی پوش وزن اولی تیم تکواندو کشورمان در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت:دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۵،از یکم لغایت چهارم شهریور ماه در شهر موجو به میزبانی کره جنوبی برگزار و برای حضور در این رویداد مهم و حساس ،چهارشنبه ۲۸ مرداد ماه راهی این کشور خواهیم شد .
وی در خصوص سطح آمادگی و شرایطش اظهار داشت :در شرایط بسیار خوبی از لحاظ جسمانی و روحی به سر می برم و با توجه به تمرینات مستمر و منظمی که زیر نظر استاد نعیمی داشته ام با آمادگی صد در صد به روی شیابچانگ و مصاف رقبای جهانی خود خواهم رفت .
دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در ادامه گفت :مسابقات جهانی موجو به واسطه حضور برترین های جهان به طور حتم از سطح کیفی بسیار بالای برخورد دار است و قطعا در این رقابتها مبارزاتی حساس و نفس گیر ی خواهیم داشت.
ولی پور در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پدر و مادر ش بیان کرد:برای حضور در اردوی تیم ملی،خیلی زحمت کشیدم و تمام سعی خود را در مسابقات جهانی خواهم کرد تا با کسب مدال طلای این رقابتها،جوابگویی اعتمادکادر فنی،مسئولین و زحمات پدر و مادر و استادم را بدهم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram