۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 222
  • 31 فروردین 1388 - 23:13
  • 155 بازدید
  • ارسال توسط :

هیئت تکواندو تهران مسابقات لیگ برگزار می کند

هیئت تکواندو استان تهران در سال 88 رقابتهای لیگ برتر را در دو بخش کیوروگی و پومسه برگزار می نماید. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران: این مسابقات با حضور باشگاههای معتبر ورزشی استان تهران در نیمه اول تیر ماه در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان بزرگسالان صورت می پذیرد. […]

هیئت تکواندو استان تهران در سال 88 رقابتهای لیگ برتر را در دو بخش کیوروگی و پومسه برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران: این مسابقات با حضور باشگاههای معتبر ورزشی استان تهران در نیمه اول تیر ماه در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان بزرگسالان صورت می پذیرد. ضمناً جلسه قرعه کشی این دوره از رقابتها در نیمه دوم خرداد ماه برگزار می گردد و تکواندوکاران پایتخت نشین می توانند تا تاریخ 15 خرداد ماه جهت ثبت نام مدارک لازم را به سازمان لیگ ارائه دهند.

بر این اساس مدارک لازم جهت شرکت در مسابقات لیگ معرفینامه از باشگاه یا حوزه مربوطه، قرارداد بازیکنان و کلیه اعضا تیم در سه نسخه، فرم پزشکی و رضایت نامه، اصل و کپی کارت بیمه ورزشی ، دو قطعه عکس 4×3 جدید کلیه اعضا تیم، اصل و کپی شناسنامه، شماره عضویت در بانک اطلاعات، رضایت نامه کتبی از مربی ،فتوکپی حکم مربیگری ،اصل و فتوکپی حکم کمربند می باشند.

لازم به ذکر است تکواندوکاران تهرانی در رده سنی خردسالان کمربند آبی به بالا، نونهالان قرمز به بالا، نوجوانان و جوانان بزرگسالان کمربند قرمز به بالا می توانند در این رقابتها شرکت کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram