۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13481
  • 30 دی 1393 - 6:44
  • 164 بازدید
  • ارسال توسط :

هم اندیشی مسئولین روابط عمومی حوزه ها و شهرستان های تهران برگزار شد

جلسه مشترک هم اندیشی مسئولین روابط عمومی  حوزه ها  و شهرستان های توابع استان تهران  با مسئولان هیئت تکواندو پایتخت برگزار گردید .

رییس هیئت تکواندو استان تهران

به گزار ش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛
نخستین جلسه هم اندیشی مسئولین  روابط عمومی ۲۳ حوزه و شهرستان توابع استان تهران  با مسئولان هیئت تکواندو پایتخت به منظور ارتباط و تعامل بیشتر ،پوشش  و انعکاس اخبار  و رویدادهای مهم تکواندو  حوزهاو شهرستان ها   ،آشنایی با وظایف روابط عمومی  روز گذشته دوشنبه ۲۹ دی ماه در محل دفتر هیئت تکواندو استان تهران برگزار شد .
این جلسه با حضور رضا خانی مسئول اموری اداری ،زهرا تاجیک مشاور عالی هیئت ،علی اصغر ذوالفقاری مسئول کمیته حوزه ها و شهرستانهای توابع استان ،مریم رضایی مسئول کمیته روابط عمومی ، طیبه محمدی مقدم مسئول سایت  و مسئولین روابط عمومی های ۲۳ حوزه و شهرستان توابع استان  برگزار شد .

جلسه روابط عمومی های حوزه و شهرستانها 29 دی ماه 93

در ابتدای این جلسه  رضا خانی مسئول امور اداری  هیئت تکواندو استان تهران ضمن خیر مقدم  به مسئولین  روابط عمومی ها  بیان داشت :با توجه به گسترش دنیای مدرن امروز به اطلاعات و ارتباطات و فناوری در سطوح کلان روابط عمومی به عنوان یک علم و فنی که  زاییده تکنولوژی وپیچیدگی جوامع بشری است ،می باشد ،روابط عمومی درا ین ناشناخته  ها غیراز اطلاع رسانی می خواهد تفاهم و همدلی ایجاد نماید .
وی افزود:هیئت تکواندو استان تهران در جهت پیشبرد اهداف خود در تمامی زمینه ها در نظر دارد تمامی کمیته های خود را تقویت نماید ،در همین راستا و با توجه به اهمیت بخش روابط عمومی در سازمان ها ،برآن شدیم تا نخستین جلسه مسئولان روابط عمومی حوزها و شهرستان های توابع استان  را به منظور ارتباط  و تعامل بیشتر و انعکاس مناسب اخبار تکواندو در سراسر استان برگزار نماییم
خانی گفت :به طور حتم برای رسیدن به  اهداف والا تکواندو تهران ،نیازمند همکاری و تعامل بیشتر تمامی عزیزان می باشیم و امیداورام این ارتباط و جلسات مداوم باشد .
در ادامه این جلسه زهرا تاجیک مشاور عالی هیئت تکواندو ،علی اصغر ذوالفقاری مسئول حوزه ها و شهرستان ها ی توابع استان  و مریم رضایی مسئول کمیته روابط عمومی تکواندو پایتخت مباحثی را درخصوص بخش روابط عمومی ها و ارتباط بیشتر این مسئولان با تکواندو استان بیان نمودند .
گفتنی است در این جلسه مصوب شد تا یکدوره آموزش روابط عمومی برای مسئولان حوزه ها و شهرستان ها در جهت آشنایی بیشتر با این کمیته ،برگزار شود .

جلسه روابط عمومی های حوزه و شهرستانها 29 دی ماه 93

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram