۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11488
  • 31 شهریور 1389 - 12:27
  • 48 بازدید
  • ارسال توسط :

هفته های پنجم و ششم لیگ پومسه بانوان پایتخت برگزار شد

هفته های پنجم و ششم سومین دوره لیگ پومسه بانوان روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این رقابت ها با شرکت ۶۹ نفر در بخش انفرادی و ۸ تیم در بخش تیمی صورت گرفت که در رده زیر ۱۴ سال […]

هفته های پنجم و ششم سومین دوره لیگ پومسه بانوان روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این رقابت ها با شرکت ۶۹ نفر در بخش انفرادی و ۸ تیم در بخش تیمی صورت گرفت که در رده زیر ۱۴ سال مژده طاهری با ۹۲/۶ امتیاز اول شد ، بهاره همتی با ۷۵/۶ امتیاز و نگار اصغری با ۷۱/۶ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان الناز حسین آبادی با ۸۷/۶ امتیاز مقام اول را کسب کرد ، راضیه سلیم با ۷۶/۶ امتیاز مقام دوم و زهرا ستاری با ۱۷/۶ امتیاز مقام سوم را کسب کرد.
در رده سنی جوانان ( یک ) زهرا جاهد با ۰۷/۷ امتیاز اول ، مرضیه بیات با ۹۶/۶ امتیاز دوم و شکوفه فسایی با ۷۱/۶ امتیاز سوم شد و در رده سنی جوانان ( دو ) زینب افشار با ۰۴/۶ امتیاز مقام اول و فاطمه قنبری با ۳۹/۵ امتیاز مقام دوم را کسب کرد.
در گروه تیمی زیر ۳۵ سال ، دانشگاه جامع علمی-کاربردی تکواندو با ۱۶/۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، ماهنامه مهندسی پزشکی با ۹۴/۶ امتیاز در رده دوم است و تیم امام علی با ۲۱/۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار است.
در پایان از سوی کمیته برگزاری مسابقات زهرا جاهد و تیم دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان پر امتیازترین ها را کسب کردند.

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram