۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1710
  • 22 فروردین 1394 - 14:13
  • 166 بازدید
  • ارسال توسط :
هشتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا – چین تایپه ؛نخستین طلای پایتخت نشینان دشت شد

هشتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا – چین تایپه ؛نخستین طلای پایتخت نشینان دشت شد

در نخستین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، ناهید کیانی ملی پوش شایسته پایتخت با پیروزی برابر حریف قدرتمند تایلندی با شایستگی بر سکوی قهرمانی تکیه زد و نخستین طلایی کاروان ایران شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ در ادامه نخستین روز از هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که […]

در نخستین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، ناهید کیانی ملی پوش شایسته پایتخت با پیروزی برابر حریف قدرتمند تایلندی با شایستگی بر سکوی قهرمانی تکیه زد و نخستین طلایی کاروان ایران شد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ در ادامه نخستین روز از هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که از امروز (شنبه)، با حضور ۲۳۰ تکواندوکار از ۲۴ کشور در سالن “دانشگاه تایپه” چین تایپه آغاز شده است؛ ناهید کیانی تکواندوکار پایتخت نشین کشورمان در وزن ۴۴- کیلوگرم مدال طلای این رقابتها را به گردن آویخت.
نماینده کشورمان در این رقابتها ابتدا ۱۷ بر ۴ از سد چین تایپه گذشت، سپس تکواندوکاری از قزاستان را پیش رو داشت اما حریف او در شیاپ چانگ حاضر نشد. وی در مرحله نمیه نهایی در یک مبارزه یکطرفه و تماشایی ۱۶ بر صفر برابر فیلیپین به برتری رسید و راهی فینال شد.
کیانی در فینال این رقابتها برابر حریف قدرتمند تایلند قرار گرفت و در دیداری جذاب و دیدنی ۱۵ بر ۷ برنده از شیاپ چانگ خارج شد و با شایستگی به مدال طلا دست یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram