۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 5150
  • 22 تیر 1394 - 9:55
  • 478 بازدید
  • ارسال توسط :
نیما مهر علی مسافر  پایتخت نشین وزن ده مسابقات جهانی

نیما مهر علی مسافر پایتخت نشین وزن ده مسابقات جهانی

پس از برگزاری مبارزه انتخابی در وزن دهم، نیما مهرعلی تکواندو کار شایسته استان تهران جواز حضور در دومین دوره مسابقات جهانی نونهالان را بدست آورد تا ترکیب تیم ملی پسران ایران برای حضور در این رقابتها تکمیل شود. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان؛ آخرین مرحله انتخابی وزن ۶۵+ کیلوگرم تیم ملی نونهالان […]

پس از برگزاری مبارزه انتخابی در وزن دهم، نیما مهرعلی تکواندو کار شایسته استان تهران جواز حضور در دومین دوره مسابقات جهانی نونهالان را بدست آورد تا ترکیب تیم ملی پسران ایران برای حضور در این رقابتها تکمیل شود.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان؛
آخرین مرحله انتخابی وزن ۶۵+ کیلوگرم تیم ملی نونهالان پسر برای شرکت در دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان با حضور غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم های ملی تکواندو و کادرفنی این رده سنی در خانه تکواندو برگزار شد و در نهایت “نیما مهرعلی” با شکست رقبایش جواز حضور در این دوره از مسابقات را بدست آورد .
لازم به ذکر است پیش از این در وزن اول (۳۳- کیلوگرم): امیرولی پور،وزن سوم (۴۱- کیلوگرم): محمدحسین زاهدی و وزن ششم (۵۳- کیلوگرم): مجتبی پاسار از استان تهران جواز حضور در مسابقات جهانی موجو کسب نمودند.
گفتنی است هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده حسینعلی نعیمی از مربیان توانمند و شایسته استان تهران است. همچنین حمید باقی ن‍ژاد از مربیان توانمند پایتخت نیز بعنوان مدیر فنی در کنار تیم حضور دارد.
دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، یکم تا چهارم شهریور ماه در شهر “موجو” کره جنوبی برگزار می شود.
تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان در اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان که در شهر “باکو” آذربایجان انجام شد، با کسب ۳ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز به مقام قهرمانی جهان دست یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram