۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11577
  • 02 بهمن 1389 - 6:39
  • 37 بازدید
  • ارسال توسط :

نیروی زمینی در صدر جدول لیگ جام ایثارگران تهران

هفته های پنجم و ششم از بیست و دومین دوره مسابقات لیگ جوانان و بزرگسالان ( جام ایثار گران )  باشگاه های استان تهران روز جمعه یکم بهمن ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

 

هفته های پنجم و ششم از بیست و دومین دوره مسابقات لیگ جوانان و بزرگسالان ( جام ایثار گران )  باشگاه های استان تهران روز جمعه یکم بهمن ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران :  این دوره از رقابت ها با حضور ۷ تیم و انجام ۵ دیدار تیمی صورت پذیرفت.
در هفته پنجم هوگوپوشان نیروی زمینی ۸ بر صفر شورای شهر باقر شهر را شکست دادند و تیم هیئت شمیرانات بازی را با نتیجه ۸ بر صفر به قوامین ناجا واگذار کرد.
در هفته ششم تکواندوکاران نیروی زمینی ۶ بر ۲ مجتمع جوانه را مغلوب کردند ، شورای شهر باقر شهر ۷ بر یک به تیم ملوان تهران باخت و تکواندوکاران دانشگاه علوم انتظامی با هیئت شمیرانات ۸ بر صفر  پیروز میدان شد.
در پایان از سوی کمیته برگزاری مسابقات لیگ فنی ترین تیم نیروی زمینی شد ، عنوان اخلاق را قوامین ناجا از آن خود کرد ، بهترین سرپرست محمد ابراهیمی از تیم ملوان تهران شد ، عنوان بهترین کوچ را حیدر قاسمی از تیم نیروی زمینی کسب کرد ، بهترین بازیکن محمد علیپور از تیم نیروی زمینی انتخاب شد و عنوان بهترین قضاوت کننده را مهدی بهادری از آن خود نمود.
طبق جدول رده بندی تا پایان هفته ششم تیم نیروی زمینی با ۱۲ امتیاز در رده اول ایستاد ، قوامین ناجا با ۹ امتیاز و تفاضل ۲۲ در جایگاه دوم و مجتمع جوانه و ملوان تهران با ۹ امتیاز و تفاضل ۸ در جایگاه سوم ایستادند.
لازم به ذکر است مسئولیت برگزاری این رقابت ها بر عهده احمد خمیس آبادی مسئول سازمان لیگ استان تهران میباشد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram